اون مقاله ی گاگولتون بخوره تو سرتون!!!

خب مرتیکه ی احمق،تو که اینهمه شر و ور گفته بودی،می مردی اینم می گفتی که شبکه اش چه کوفتیه!!!

 

دلقک دیدی؟اون منم!

من باید چیزی شبیه دلقک باشم.اومممم،شاید هم مجسمه.اسم مدرنش احتمالا مانکن می شود ولی به نظرم بیشتر شبیه ویترینم.نه،به ویترین ها نمی گویند اخلاق سگ نداشته باشند و کمی لبخند بزنند.به احتمال قوی،من چیزی شبیه دلقکم!

اولا که من از اولشم گفتم آدم بزرگا کمتر زر زر می کنن!!!(البته فقط تو دنیای بلاگها وگرنه که تو دنیای واقعی چرت و پرت گفتنشون زیادترم میشه )

امروز موها مو اینجوری بستم.مث جودی

هوممممم.واقعیت اینه که تو این مدت که تو خوابگاه زندونی شده بودم ،فقط ارتباطم با بعضی دوستای مجازیم باعث خفه نشدنم، شد!این واسه اون دوست مجازیم گفتم که حالش از دوستای مجازیش بد میشه،اما همیشه به موقع واسه نجات بقیه پیداش میشه!

واسه غزل:همیشه می دونی چه اس ام اس هایی بفرستی که اگه خودت نیستی، از هزار کیلومتر اونورتر هم که باشی هی انرژی منتقل کنی!

هومممممممممممم!!!!!!!!

پیوست:برای خالی نبودن عریضه!!!!

الان تند تند دارم با یه دوست می چتم.چت و پست نوشتن هول هولی تو کافی نت،بسی باحال می باشد!!!

پیوست:به جان خودمان ما الکی لحنمان این مدلی گردیده!!و اصلاهیچ قصد و غرضی در آن نمی باشد!