من خواب دیده ام که کسی می آید 

من خواب یک ستاره ی قرمز دیده ام 

و پلک چشمم هی میپرد 

و کفشهایم هی جفت می شوند 

و کور شوم اگر دروغ بگویم 

من خواب آن ستاره ی قرمز را وقتی که خواب نبودم دیده ام 

کسی می آید 

کسی دیگر 

کسی بهتر 

کسی که مثل هیچ کس نیست 

مثل پدر نیست،مثل انسی نیست،مثل یحیی نیست،مثل مادر نیست 

و مثل آن کسی است که باید باشد 

و قدش از درختهای خانه ی معمار هم بلندتر است... 

 

 

 پیوست:بی هوا خواستم این شعر فروغ را بنویسم

عاشقانه ای برای خودم!

تو این نیمروز گرم، میون این هیاهو، دلم تنگه توئه... 

 

این روزها بسی خوشحالیم که رییس جمهور منتخب!! به روسیه تشریف بردند!اصولا هر چه ایشان خارج از کشور تشریف داشته باشند بهتر است!

سوالی ساده!

یه سوال خیلی ساده داشتم.خرج تبلیغات آقای موسوی از پول یکی دو متر زمین آقای هاشمی و پسراش در میاد.شما آقای احمدی نژاد،که حامی فقرا و قشر محروم کشور هستین،و فقرا و قشر محروم کشور که حامی شما هستن،شما آقای احدی نژاد خرج تبلیغاتتون از کجا در میاد؟!!!!!!

...

 

پیوست:خدا رو شکر هیچ وقت روی هیچ چیزی پافشاری نداشتم.فکر می کردم ننوشتن و خیلی چیزای دیگه باعث رهایی میشه،نشد!!هیچ کدوم درست عمل نکرد،و حالا متزلزل عمل می کنم،متزلزل فکر می کنم،متزلزل حس می کنم.