امپرسیون

آسمان با دل من همراه است
هم صدا با دل من می گرید
هم نوا با دل من می گیرد
روزی خواهد آمد
نرم خواهد رقصید
خورشید
پرتلالو، روشن، گرم
در میان اسمانی پاک و سپید
من ولی روی زمین
دست در پرتو او
داد خواهم زد
آی خورشید، خورشید
دل من با دل تو همراه است.

پیوست: ظاهرا من به سختی می تونم اینجا رفت و امد کنم، ناچارا مدتی کم رنگ میشم. همین ...

نقد دوستان

این U را که نن جون کروبی هم می شناسد! وقتی انسان می گوید آنتی قیلتر، منظور چیزی غیر از آن است!!! 

 

پیوست: به هر حال ممنون ار دوستان.مشکل حل شد. 

پیوست نقد از خود: این قضیه خود آن ضرب المثل است که می گوید: همسایه ها یاری کنید تا من شوهرداری کنم!!!!! والا!

بلاگ اسکای رو فیلتر کردن؟!!!!!!!!!!!! تو روحتووووووووووووووووووووووووووووووووون!

پیوست: کوفت! درد! مرض! زهرمااااااار! برین بمیرین اصلا!

بدون تلنگر

انگاری که روحم تارک دنیا شده باشه!

یعنی انسان فوق دیپلم ملیله دوزی دانشگاه آزاد علی آباد کتول داشته باشد، شرف دارد بر مدرک دکترای عمران دانشگاه علم و صنعت!

کجاست سایه؟

متنفرم از هر نوع رابطه ی کوتاه مدت، متنفرم. انگار که بخوای دو ساعت با یه همبازی، خاله بازی کنی! خاله بازی یادته؟ "سلام؟ چطوری؟ موهاتو شونه کن، بریم بیرون؟ خیلی خوش گذشت. خداحافظ تا فردا"! مفهوم نداره! خاطره نداره. ارزش نداره. عمق نداره. درست عین یه نقاشی کپی می مونه، که با قیمت خیلی ارزون تر میشه خریدش. اما این کجا و آن کجا!

یعنی بمیری که خودکاری بودی بر کاغذی سپید! که با هیچ پاک کن لعنتیی هم پاک نمی شوی که نمی شوی. که اگر کاغذ بیچاره را هم پاره پاره کنند و بر آن مواد سفید کننده هم بزنند و باز هم آن خمیر مایه را کاغذ کنند، آخرش هم می شود کاغذ بازیافت شده!! که لعنت سپیدی بر هرچه جوهر سیاه!

زنان خوب به آسمان می روند، زنان بد به همه جا

قاون اول: بی زحمت لطف نموده دلتان برای کسی نسوزد!چون بعدش چنان مصیبت الیمی بر سرتان خراب می شود، که هیچ رقمه نمی شود از روی زمین جمعش کرد! 

قانون دوم: روی بعضی ها، روی سنگ پای قزوین را سپید نموده است. اگر خواستید به کسی رو بدهید، ببینید میزان سپید سازی ایشان به چه میزان می باشد! 

قانون سوم: یعنی بعضی ها را ساخته اند که فقط بیایند و گند بزنند به تصورات زیبایتان!! شما هم بیخود، موضع نگرفته، و اجازه بدهید گندشان را بزنند!تجربه نشان داده پافشاری شما در زیبا سازی، بی نتیجه بوده، و در نهایت گندش در می آید! 

قانون چهارم: مراعات کردن، لطف کردن، نیکی کردن را، اگر زحمتی برایتان نیست از آن لغت نامه ی کوفتیان پاک نمایید! 

قانون پنجم: هرگز اسم رمز را از یاد نبرید: برو به جهنم! 

تبصره: پرودگار محترم نه تنها از تعطیلات برگشته اند، بلکه سرشان بسیار شلوغ هم می باشد.پیشنهاد من این است که احیانا اگر خدای نکرده خواسته ای از پروردگار محترم دارید،با جزئیات کامل باشد! زیرا از قضا، ایشان بسیار کلی بین شده اند!!! و عواقب آن، کاملا بر عهده ی شخصِ خود شما می باشد!

پنهان کردم

پس از این زاری مکن 

هوس یاری مکن 

تو ای ناکام دل دیوانه 

با غم دیرینه ام 

به مزار سینه ام 

بخواب آرام دل دیوانه  

 

 

 

 

 

 

 

پیوست: شاید وقتشه خودمو جمع و جور کنم، بد جوری پخش زمینم!

ازش ممنونم.بهم ثابت کرد، چقدر آدم کثیفیم! بهم ثابت کرد اگه به چیزایی نرسیدم، دلیلش این بوده که لیاقتشو نداشتم.که لیاقتشو نداشتم!

پیوست: با خدا کل کل نکنید! همیشه اون برنده است.

یعنی چیزی از خدا کم میشد اگر کمی جنبه در وجود این اجناس مذکر می نهاد؟! یعنی محال ممکن است، اگر جواب سلامشان را بدهی و چهار بار به رویشان بخندی و خدای نکرده محبت کوچکی را هم ابراز کنی، یعنی محال ممکن است که یا عاشقت نشوند یا گمان نبرند که عاشقشان شده ای!!! 

پیوست اول: یعنی اگر بشود اولی را تحمل کرد، خداییش آن دومی هیچ رقمه در کت انسان نمی رود!

پیوست دوم: از آنجایی که هر چیزی استثنایی هم دارد، خب من یک استثنا می شناسم. که تا قیامت هم بهش محبت کنی، نه عاشقت می شود و نه توهم می زند که عاشقش شده ای! آخ که من چقدر این استثنای کوچک را دوست می دارم!