Hero

            

پیوست: این فیلم یک مفهوم دستمالی شده ی شعاری داره. منتها فیلم خوشگلیه. کلا زیباست. از لحاظ بصری لذت زیادی رو بهت میده. و پر از سمبل و ایماء و اشاره است که خب حسابی ذهنت رو دگیر میکنه. اگه می خواید این فیلم رو ببینید، نسخه ی با کیفیت اش رو ببینید. دیدن نسخه ی با کیفیت پایین یا متوسط اصلا و ابدا توصیه نمیشه و راحت بگم، وقتتون رو هدر ندین!

بوق سگ خیلی سوت و کور است.

 می دانید، انسان ها در زمان بوق سگ خوابند. لابد ما انسان نیستیم! 

من فیلماشو نمی بینم، می بلعم

فیلم هم فیلمای قدیمی! با حوصله سه ساعت فیلم می ساختن و کلی وقت صرف شخصیت پردازی کاراکتر می کردن و بعدش با خییییییییال راحت و بدون عجله، اتفاقای فیلم رو پیش می بردن و درست یک ربع مونده به آخر فیلم، تو رو توی شوک قرار می دادن! 

 

پیوست: حالم خوبه، تا خود چهار صبح نشستم صورت زخمی(؟) آل پاچینو رو دیدم و اون صحنه هایی که بمب گذاشتن زیر ماشین یک یارویی و حالا بدون برنامه زن و بچه اش هم نشستن توی ماشین و حالا گروه آل پاچینو می خوان اون ماشین رو منفجر کنن. آل پاچینو هم با اون غدی و عصبی بودنش در حالیکه داره ماشین رو تعقیب میکنه تا بمب رو منفجر کنن، مدام غر می زنه که ما قرار بود فقط مردا رو بکشیم و من با زنها و بچه ها کاری ندارم و تو لحظه ی آخر گلوله رو خالی می کنه توی مغز یاروی کنار دستش که کنترل انفجار بمب دستش بود! و تو می فهمی که دو ساعت وچهل و پنج دقیقه فیلم دیدی و یک عالمه فیلم دیگه دیدی و هیچ کدوم ارزش همین چند ثانیه درگیری درونی ای که آل پاچینو بازیش کرد، رو نداره.   

پیوست: حیف! من یه کم دیر دنیا اومدم. من باید یه کم زودتر دنیا میومدم. میشدم هم سن و سال های آل پاچینو. بعد عاشقش میشدم، شیفته اش میشدم. عکس اش و می چسبوندم روی دیوار اتاقم، وقتی داره یکی از این سیگار کلفت ها رو میکشه. نه مثل الان! که حالم از هر چی هنرپیشه ی جوون پسر این دوره است بهم میخوره، بسکه سوسول هستن و مسخره و جلف! با اون قیافه های شسته رفته ی ابرو کمونی و دماغ عملیشون! با اون حرکتای عشوه گرانه ی دخترونه ی خزشون! مغز من مال نسل الان نیست، که هر چی فیلم می بینم از این دوره، شیفته ی هیچ هنرپیشه ی مردش نمی تونم بشم، بسکه نا همخون هستن با تفکرات سنتی من!

بعضی وقتا میان می شاشن به حال آدم. خب مرض دارید مگه؟! دیوانه اید مگه؟! نکنید خب! برید توالت به قرعان!!! آخه حال زار من جای شاشیدنه؟!!! اَه