دارم یاد میگیرم پاک کردن رو...

به عشق در نگاه اول اعتقاد ندارم ، ولی به " از چشم افتادن در یک لحظه " عجیب معتقدم !!!  

پیوست: حتما این جمله رو زیاد خوندین، توی پلاس یا فیس بوک و اس  ام اس . مطمئنم زادگاه این جمله از یک زن نیست. مطمئنم.  

پیوست دوم: همیشه فکر می کردم از آدمایی که قابلیت پاک کردن رو دارن، باید ترسید. اونا اگه بتونن یکیو پاک کنه، دیگه می تونن هر کس دیگه ای رو هم پاک کنن. فقط کافیه تصمیمش رو بگیرن. و من دارم پاک کردن رو یاد می گیرم. دشواره، طول میکشه، ولی دارم یاد میگیرم. و وقتی یاد بگیرم، دیگه هیچ کس نمی تونه بهم اعتماد کنه. من دیگه پاک کردن رو بلد شدم.  

پیوست سوم خطاب به آقایون: زن ها رو وادار به پاک کردن نکنید. نذارید یاد بگیرن پاک کردن رو. زن ها اگه پاک کردن رو یاد بگیرن، اگه پاک کردن رو بلد بشن، حتی دیگه یک لحظه هم صبر نمیکنن. دیگه اصلا صبر نمی کنن. نذارید یاد بگیرن. به خاطر خودتون میگم. به خاطر خودمون میگم. 

خیلی خوبه. خودم که عاشقشم. از صبح تا حالا هم خودمو خفه کردم باهاش!

دیوونه بازی در نیار!

من حتی یک لحظه هم تحمل آدمای دیوونه رو ندارم. اینو مطمئنم.