خاکستری

 

  

 

 

 

 

شیر آب حموم خونم، یه ماه بود که چکه میکرد! در واقع از اولش چکه میکرد. داییم اومد دید گفت عیب از واشرشه! پسر خالم اومد دید گفت عیب از شیلنگشه! اون یکى داییم گفت عیب از خود شیرشه! هر کدوم رو هم عوض کردیم، درست نشد! دیشب خودم نشستم عین یه مهندس واقعى، با آخر فرانسه و آچار ژاپنى و اینا افتادم به جونش! درست هم شد. یعنى الان به خودم افتخار میکنما!! واقعى! 

پیوست: شیر آب آشپزخونم هم وقتى بازش میکنى غرش میکنه!!! اینم میخوام درستش کنم، منتها نمیدونم دردش از کجاشه!!!

الان یه هفته هم نیست من زندگى مستقلم رو شروع کردم، بعد الان وضعیت اقتصادى مملکت اینجورى پوکیده:/ دیگه با این وضع دلار حتى نمیشه فرار کرد رفت خارج:( من استرسسسسس گرفتم:/ 

پیوست: حالا استرس تورم هیچى، یه دوستی منو گیر آورده، خیلى جدى داره نصیحتم میکنه که دزدى زیاد میشه، براى امنیتم چاقو حمل کنم:| آخه من و چاقو؟ :((((((((

آدم وقتى دلش میگیره، چیکار باید بکنه؟

باید پا شم برم حموم. دوش آب سرد بگیرم خواب از چشام بپره. بعد برم تو آشپزخونم. پرده اش رو بزنم کنار. بعد بشینم پشت میز اوپن. هى فکر کنم کاپوچینو؟ هات چاکلت یا کافى میکس؟ بعد صندلیمو ببرم کنار پنجره، باد بخوره توى صورتم، یواش یواش هات چاکلت ام رو بخورم. 

فقط پول اینترنت گوشیم ٩٠ هزار تومن خواهد شد:/ دوستان، آشنایان، غریبه هایى که اینجا رد میشید، یه راهى جلو پام بذارید که مامان بابام نفهمن دسته گل بستمو:(((