-1 از قدیم گفتن کادوی تولد؛دیر و زود داره اما سوخت و سوز نداره!!!!

-2 ای بابا؛ما نمیدونستیم که این شرکتی که میخوایم بریم کاآموزی؛ اینقدر باکلاسه؛وقت قبلی و وقت بعدی و….

حالا با این دردسر جدید چی کار کنم؛گفتن ما بیشتر از یک ماه به شما آموزش نمیدیم؛اما من دو ماه باید برم کارآموزی؛آخه فرم 50 روزه دارم که باید گزارش روزانه رو بنویسم؛ حالا پدر مادر و هفت جد و آبادشون رو بیامورزه که یه چیزی یاد میدن.آخه ثریا دیشب که زنگ زده بود؛گفت که یه هفته ای که رفته کارآموزی؛همش روی یه صندلی نشسته و بقیه رو تماشا کرده.من بهش پیشنهاد کردم که حداقل یه کتابی ببره؛اونجا بخونه.

خب دیگه فعلاً تا 15 مرداد که نوبت ما بشه؛بنده بیکار و علاف(الاف؟؟؟) هستم.کسی یه کتاب در مورد مونتاژ کامپیوتر سراغ داره به من معرفی کنه؟؟

-3 این مهمونی بازی های تابستانه؛حالم رو به هم میزنه؛من اصولاً تحمل مهمونی های پشت سر هم رو ندارم.اصلاً روحم کدر میشه توی این مهمونی های مزخرف……

4- حالا هم چند تا جمله قصار میذارم اینجا؛تا شما هم چهار تا کلمه یاد بگیرین:

-تفکر و تعمق زیاد برای یافتن سبب وجود یا هدف و مقصود زندگی به نظر من دیوانگی محض است.“انیشتین”

-فصاحت بیان معجزه میکند؛زیرا گوش های مردم از دیدگانشان بی تجربه تر است.“شکسپیر”

-پسر شما در پنج سالگی مدیر شما؛در پانزده سالگی اسیر شما؛در پانزده سالگی المثنی شما و بعد از آن بسته طرز تربیتش دوست یا دشمن شماست.“پاتریک هنری”

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:22 ب.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

ǐ

ساره سه‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 10:47 ب.ظ http://sareh.blogsky.com

سلام ... موفق باشین

حامد چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:33 ق.ظ http://antimemory.blogspot.com

الف. باور می کنی غصه ی منم شده این کارآموزی! یه جا گرفتم، اما چون تریپش مگس پرونیه دنبال یه جای دیگه ام.
ب. علاف درسته! به معنی علوفه فروش.
ج. تبریک می گم ! راه افتادی! یاد گرفتی توی متنت لینک بدی!
د. توی جمله قصار آخرت دوتا پانزده سالگی هست، اشتباه نکردی؟!
ه. من از Y! ، از قسمت News ِ ش استفاده می کنم. چیز به درد خوریه.
و. بابات موقع عصبانی شدن خنده داره!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد