-1عروس خوش قدم رو دیدین؟صحنه های بامزه ای داشت.مخصوصاً قسمت هایی که امین حیایی بازی داشت.فیلم هم که پر بود از آهنگهای منصور و رقص.پارسا پیروزفر هم بر خلاف همیشه که نقش مثبت داشت؛این دفعه نقشی منفی و تقریباً طنز داشت.ولی در کل فیلم خیلی مزخرفی بود؛مخصوصاً آخراش.من که اصلاً پیشنهاد نمیکنم برین ببینین.

-2 دیشب که رفته بودم یه کتاب در مورد مونتاژ کامپیوتر پیدا کنم؛به جاش کتاب ققنوس در باران شاملو رو خریدم.فردا میام میگم نظرم در موردش چیه(از بس که نظر من مهمه… )

-3میدونید احساس میکنم“زندگی رسم خوشایندی ست”

-4 چه عجب من یه روز نیومدم نق بزنم.(تشویق… کف… سوت….)

نظرات 2 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 30 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:01 ب.ظ http://lord.blogsky.com

اول از آخر ميگم : تشويق کف سوت !! منم بازی !!!
بعدشم اينکه چه احساس جالبی کاش همه از اينجور احساسات داشتن ...
بازم بعدش اين که اين شاملو منو زير بارون ديده جو گرفتتش کتاب نوشته !!!
بازم بعدش اينکه آره ديدم ... بامزس ولی به نظر منم در کل به درد نمی خوره ... فقط پز ماشيه آناست !!!
اينم تهش که ميگم اااااااااا بالاخره يکی پيدا شد ورود اين جک و جونور جديد ( سگه ) رو به جمع جک و جونورای ويلاگ من تبريک بگه !! کف دست سوت !!!
وبلاگ شما که باکلاس تره ... من باکلاسم کجا بود ... ؟!!
اااااااااااااااا... چقدر نوشتم !! بابا نيويسنده !!!
حرفی نبيده بيد ؟ موفق باشی مثل هميشه و برای هميشه ... :) قربانت ... :D

عموقاسم سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ق.ظ http://amooghasem.blogsky.com

دوباره سلام. ممنونم از اینکه به عیادت این غریب اومدین. راستش رو بخواین خوب حرفاتون و کاراتون بوی خرابکاری بچه های خوابگاه رو می داد نه یه دختر ... خوب سکه دو رو داشت یا یه دختر بی خیال و فارغ از ... یا یه پسر باحال که کارش به جایی زسیده که خودش رو دختر به بقیه جا بزنه... به هر حال از اینکه سوءتفاهم پیش اومد من شرمنده م. راستی نظرتون رو نگفتین و یه چیز دیگه، این وبلاگ من توی بلاگر رو شما می تونین لود کنین یا برای شما هم فیلتر شده؟ تازه من خیلی وقته که به همین خاطر توش چیز تازه ای نزدم. اگه دیدینش حتما بخونینش، مخصوصا وقتی می رین تو صفحه شعرش با دست پر برین آخه یه مسابقه داره که ... باز هم از اون ورا بیاین، خوشحال می شم دوستای خوبی مثل شما داشته باشم
بری باحاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد