**
خدایا،میشه یه روز این مغز من بپکه من راحت شم،میشه یه روز بیاد و من مشغولیات ذهنی تلنبار شده نداشته باشم.میشه من مجسمه ی ابوالهل شَم،هم رفتارم،هم قیافه ام.خدا جون لطفاً میشه من چوب بشم؟؟خدا جون میشه بقیه قورباغه بشن،من راحت شم؟؟
**
پنهان میکنم...پنهان میکنم...پنهان میکنم...
پنهان میکنم...پنهان میکنم...پنهان میکنم...
پنهان میکنم...پنهان میکنم...پنهان میکنم...
پنهان میکنم...پنهان میکنم...پنهان میکنم...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
رژمان دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ب.ظ

حامد دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:11 ب.ظ

خودسانسوری؟!
آره خود سانسوری.
نتیجه: باید دنبال اون یکی وبلاگ فیروزه گشت که توش راحت تر می نویسه!

مسیح دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:52 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

کار خوبی می کنی

البته تا جایی که به خودت لطمه نزنی

...

هیلا سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:10 ق.ظ http://morteza82.tk

پس بگو چرا از دیروز توی صدام یه قور قور نا جوری افتاده.
دعا کردی که ما قورباغه بشیم حالا هم کم کم داریم میشیم.حالا . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد