من همش فکر می کردم ملت توی شادیا و خوشحالی ها،شام و ناهار شیرینی میدن. بعد طرف مرده، هی شام میدن، ناهار میدن، شیرینی میدن!! بعد طرف مرده ها،شام،ناهار،شیرینی،شام ناهار، شیرینی، طرف مرده ها!!!  

پیوست: مشکل مغزی دارن این ملت ما بخدا!!! یعنی هر چی فکر میکنم، این قضیه هیچ رقمه، با عقل جور در نمیاد!!!   

نظرات 2 + ارسال نظر
DR msoi پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.irdownload.blogfa.com




sallam

omidvaram ke halet khobe khob bashe ....

webloge kheili ghashang va kameli dari

be man ham sar bezan khoshhal misham

movafagh bashi ....

2bar!!

ناشناس جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ

آخه ملّت ما فقط به شکم توجّه دارن!!
این پست قبلی در مورد خودت بود؟! تسلیت می‌گم. من هم اینجا که بودم هر چهار تایی‌شون رو از دست دادم
:(

آخی:( طفلکی:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد