-۱این دو تا مطلب قبلیه من کوش؟آی دزد....آی سرقت مسلحانه...
-۲همه چیز تو زندگی من قاطه؛خودم قاطم؛ذهنم قاطه؛پوست صورتم قاطه؛کامپیوترم قاطه؛جزوهّ سیستم عاملم قاطه؛استادشم که دیگه حسابی قاطه.
-۳ مامانم باخاله جونشون رفتن مهمونی بازیو گفتن ناهار خودتون می دونید و بابا جونتون و بابا جونمون هم رفته خونهّ مامان جونشون و من موندم و خواهر جونم و دل گشنشون.
-۴از بس ماهی کوچولوی زشتم تو تنگش بارون ندید منم رفتم با آبکش براش بارون مصنوعی درست کردم.
-۵من نمیدونم چرا هر وقت امتحان دارم دلم می خواد از اول تا اخر هشت کتاب سهراب رو بخونم.
-۶تو رو خدا ببینید تو جزوهّ سیستم عاملم چی نوشتم:((در این سیاست اولویت بر اساس سطح است))اینجا هم اولویت بندی اینجا هم تبعیض!!!
نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 08:33 ب.ظ

منم هر وقت امتحان دارم میخوام برم آنلاین بشم

[ بدون نام ] جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام لیلایی جونم.
مبارک باشه خانم.
خواننده هات زیاد شده ها.
هورررررررراااااااا
موفق باشی

مازیار شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 12:08 ب.ظ http://maziar.blogsky.com

استاد سیستم عاملت کیه؟ ...ملیحه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد