-1من دیشب نی نی هه رو دیدم.عاشقش نشدم.آخه اندازه پاهای الان اون درست اندازه پاهای من تو 3 سالگی هستش.نه اینکه اون خیلی درشت باشه(اون فقط 3 کیلو و 250 گرمه)؛تازه 100 گرم هم وزنش از من(اون موقع که دنیا اومده بودم)کمتره.با این حال اینا باعث نمیشه که من دوسش نداشته باشم.راستی اسم پسشنهادی من نهال بودش؛به نظر شما خوب بودش؟؟؟؟
-2 من توی برنامه ریزیم اشتباه کردم(از بس که به خودم مطمئنم)ودقیقاً24 ساعت کم آوردم.و به خاطر همین گند میزنم به این دو تا امتحان اولی(نه که بقیه رو نمی زنم).
امروز میخواستم مثلا صبح زود ساعت 6(!!!!!!!) بلند شم درس بخونم؛به خاطر همین دیشب نیم ساعت زودتر رفتم که بخوابم.اما نمی دونم چرا تا ساعت دو و نیم خوابم نبرد؛منم برای اینکه لج خودم رو در بیارم؛بلند شدم و تا ساعت 5/5 درس خوندم.(حالا لازم نیست بگین انگار شق القمر کرده؛خوب برای من شق القمر بود).دفعه اولم بود که نصف شب بیدار میموندم و درس میخودم.بعدش هم تا صبح زود نه ونیم خوابیدم.خدا واقعاً به جوونیم رحم کنه.
-3 خیلی چیزای دیگه هم میخواستم بنویسم ولی واقعا وقتش رو ندارم.
نظرات 2 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 01:36 ب.ظ http://Arashk.blogsky.com

بزن سلام...........من بار اولم هست که میام اینجا........وبلاگ جالب و خوشگلی داری.........به منم سر.......موفق باشی

کالبد اختری دوشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1382 ساعت 08:39 ب.ظ http://calbodakhtari.persianblog.com

سلام. من فکر میکنم باید خودتو بیشتر مجازات میکردی. اسم نهال هم قشنگ.
زنده باشی جوون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد