سرم سنگینی میکنه.مغزم پرِ پره.مغزم پر شده از زباله های درسی.تمام شعرها به مغزم هجوم آوردن؛بیشتر از 100 بار این تیکه شعر سهراب تو ذهنم تکرار شده:باید امشب بروم / باید امشب چمدانی را / که به اندازه پیراهن تنهایی من جا دارد بردارم / و به سمتی بروم / که درختان حماسی پیداست / رو به آن وسعت بی واژه که همواره مرا میخواند… رو به آن وسعت به واژه…………
شعرای سعدی که از اون بدتر؛چون اونا رو زیاد حفظ نیستم و برای درست شدن وزنشون؛مدام باید کلمات رو جابجا کنم تا قافیه و ردیفش درست در بیاد.از دیروز تا حالا مغزم مشغول یک بیت شعر شده؛اولش چند تا کلمه بیشتر نبود؛بعدش هی کلمات جابجا شدن و چند تا کلمه هم اضافه شد تا آخرش که امروز صبح به این بیت تبدیل شد:ای که گفتی که مرو در پی خوبان زمانه / اندر این بحر تفکر ما کجاییم؛تو کجایی . آخرش هم وزنش به دلم ننشست و کلی گشتم و وقت تلف کردم تا فهمیدم درستش اینه:ای که گفتی مرو اندر پی خوبان زمانه / ما کجاییم در این بحر تفکر؛تو کجایی . و همه اینا وقتی تو ذهنم دارن وول وول میخورن که من دارم تو یه جای دیگه از مغزم حلاجی میکنم که object با object type با table چه فرقی میکنه و کدوم مال DFD کدوم مال ERD و کدوم مال ACCESS هستش.
محتویات ذهن من شده عین چند تا کلاف کاموا که داده باشن دست دو بچه گربه بازیگوش.
نظرات 6 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:24 ب.ظ http://lord.blogsky.com

مغزو بنداز دور !!! به چه درد ميخوره ؟ هی پرش ميکنی بهدش هم فرمت ميشه ...
وبلاگت خيلی نازه ... مخصوصا رنگ زمينش ... :)‌
موفق باشی هوارتا!!!

گمنام ترین ساکن دهکده شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:25 ب.ظ http://gomnaam.blogsky.com

سلام دوست من .پیدا فرصت آشنایی با شما و دستنوشته های زیبایتان را پیدا کردن برای من حسابی مغتنم است .امیدوارم که این آشنایی آغازی باشد بر دوستیهای بیشتر.

شاهرخ شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:45 ب.ظ http://sargarmi.blogsky.com

سلام امیدوارم در هدفی که در نظر گرفتی موفق باشی . خوشحال میشوم اگر پیشم بیایی .ایام به کام

پیام شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام. من هرچه سعی کردم در بلاک سکای عضو نتوانستم شوم. لطفا به من بگو و برایم ایمیل کن چگونگی عضویت را. ممنون. از خواندن سایت شما بهره مند شدم.

کالبد اختری شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 04:15 ب.ظ http://calbodakhtari.persianblog.com

من پریروز امتحان طراحی و تجزیه و تحلیل داشتم. فکر میکنم باید بهت بگم خسته نباشی؟ راستی چند فصل ازتون امتحان میگیرن؟
زنده باشی

مانی شنبه 7 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 05:13 ب.ظ http://charand-parand.blogsky.com/

بابا کامپیوتر !!
بابا شاعر !!
بابا تیریپ رمانتیک !!
اگر به من هم سر بزنی ممنون میشم.
اگر هم لینک یا لوگوی من رو هم بذاری خیلی شرمنده‌ت میشم...
مرسی
قربانت مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد