اگه می بینید کم پیدا بودم و دو روزه که نیومدم وراجی کنم(خداییش ما تو وبلاگ هامون غیر از این چه کار دیگه ای میکنیم)به خاطر این بوده که باید صد تا پروژه تحویل میدادم.نمونه اش همین پروژه هوش که با پرولوگ باید مینوشتیم؛پدر منو در آورد؛پیرم کرد؛کی باورش میشه من توی یه روز صد و بیست بار برم دانشگاه یا راین(شرکتی که استادمون توش کار میکنه)تا فقط از این استاد بپرسم که خروجی برنامه چه شکلی هستش.اما انگار اصلاً استادی وجود نداشته؛آب شده بود رفته بود زیر زمین.بامزگیش اینجا بود که خانمش هم در به در دنبالش میگشت.خلاصه من دست از پا دراز تر همراه با استاد بزرگ(مریم جون)رفتیم خونه فرزانه تا پروژه رو هر جوری هست تا صبح بنویسیم.البته استاد بزرگ؛ هوش رو ترم پیش پاس کرده بودن ولی به خاطر لطف زیادشون قبول کردن که در این امر خطیر ما را یاری و همیاری بنمایند.اما متاسفانه استاد بزرگ prolog یادشون رفته بود و فقط زحمت تایپ رو کشیدن(با عرض شرمندگی؛ مریم جون پاشو قربونت برم؛پا شو برو یه لیوان آب بخور)؛فرزانه جون هم که به نحو احسن وظیفه ای را که تقبل کرده بودند را انجام دادند(یعنی پذیرایی کامل من و مریم و شارژ کردن ما؛ تا یهو خوابمون نبره).منم که خیر سرم هی راه میرفتم و نظر میدادم و راه حل های فجیعی را برای پیاده کردن الگوریتم میدادم.(به خاطر همین هم هست که اگه استاد به خاطر این پروژه نیم بهمون بده خیلی شق القمر کردیم).آخرش هم ساعت 2 صبح امروز یه جوری برنامه رو خلاصه اش کردیم و بعدش بابای فرزانه ؛من و مریم رو به خونه هامون رسوند.(آخی نازی بابای فرزانه).صبح هم رفتیم خیلی شیک و با اعتماد به نفس بسیار و بسیار بالا تحویل استاد دادیم. (توجه داشته باشید که مهمترین عامل در تحویل دادن پروژه همین بالا بودن اعتماد بنفسه بوده وگرنه عمراً کسی این برنامه رو تحویل بده).

در اینجا جا دارد از استاد بزرگ کمال تشکر را داشته باشیم واقعاً از خود گذشتگی کرده ودیگه خیلی خیلی به ما لطف کردنند.مرسی؛ممنون و همه اینا.

نظرات 6 + ارسال نظر
ققنوس یکشنبه 15 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 07:11 ب.ظ http://lord.blogsky.com

ای بابا ... من که فقط زير دیپلم ميفهمم ... به هر حال موفق باشی...

ققنوس دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 11:57 ق.ظ http://lord.blogsky.com

ای بابا ... وبلاگ من باکلاسه ؟!! مگه شما بگی ....

مریم دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 01:03 ب.ظ http://maryama.blogspot.com

میمردی اگر ما رو لینک میکردی:))فیروزه الان دستهاا بالای مونیتوره:))

بابک دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 03:10 ب.ظ http://babak-n.blogsky.com

غلط املایی رو که بیخیال.ما اصلا خودمون یه غلط املایی بزرگیم.
در مورد کلمه مستراح:
از این کلمه مودبانه تر سراغ ندارم.یعنی محل استراحت.ترجمه همان REST ROOM انگلیسیه .شما اگه بهترش رو بلدین بگین ماهم یاد بگیریم.
از این که سر میزنی هم ممنون.

سعید دوشنبه 16 تیر‌ماه سال 1382 ساعت 09:59 ب.ظ http://ourfuture.persianblog.com

مطلب امروزت جالب بود .....
موفق باشی

محسن توفیقی پنج‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:18 ب.ظ

سلام
می تونی پروژه هوش رو برام بفرستی.
من تحقیق در پرولوگ دارم.
باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد