آیا من واقعاً کار درستی کردم؟

آیا من واقعاً فکر کردم بعد تصمیمم رو عملی کردم؟

آیا واقعاً اون تصمیم از روی احساسات نبود؟

آیا واقعاً این کار لازم بود؟

تا کی می خوای این سوال رو از خودت بپرسی؟

هوم؛تا کی؟

اَه دوباره مغزم درگیر یه سردرگمی پیچیده و لاینحل شده.

هر چی بیشتر فکر میکنم؛بیشتر در اون غرق میشم.

هر چی بیشتر در این مرداب دست و پا میزنم؛بیشتر فرو میرم.

متاسفم برات؛سرکش تر از تو موجود دیگه ای ندیدم.

خودخواه

شایدم نه؛

تو بهتر از این؛تصمیم دیگه ای نمی تونستی بگیری

می تونستی؟؟؟؟

فراموشش کن؛تو نمی تونی به نتیجه درستی برسی؛

تو نمی تونی قضاوت درستی داشته باشی.

هیچ کس دیگه ای هم نمیتونه

اصلاً میدونی چیه؛می تونی اونقدر بهش فکر کنی تا مغزت منفجر بشه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد