1-وقتی اطمینان ندارین که دیسکت start up تون درست ریخته نشده،یهو قدرت ریسک پذیریتون بالا نره ،که عاقبتی به جز منفجر شدن ویندوزهاتون نداره...

2-وقتی کار گزارش کارآموزیم تموم شد اولین چیزی که به ذهنم رسید این بود که یه جایزه برای خودم بخرم(بابا این مامان بابا که تحویل نمیگیرین،منم که لوس و ننر...)خلاصه امشب تا صبح کار دارم تا این کتاب شعر اخوان ثالث رو بخونم...

3-خیلی خیلی بده که وقتی بعد عمری یه آهنگ مزخرف پیروز گذاشتی و وسط اتاقت داریaerobic انجام میدی و دو تا دستات با یه پات رو هوا معلقه و روی انگشت شست پات وایسادی،بابات در اتاقت رو باز کنه و تو بتونی به راحتی از چشماش بخونی که داره از تعجب میمیره که دختر ملایم و رمانتیک و آرومش که صدایی به جز صدای ملایم آهنگ های اصیل سنتی از اتاقش بیرون نمیاد،چی خورده به سرش که به این روز افتاده !!!!!!!!!!

4-دوباره یه چیزی افتاده تو مغزم ،اما من واقعاً حوصله 3 ساعت تفکر مداوم رو ندارم،اون دفعه پدر دستام در اومد...نه.خواهش میکنم،الان وقتش نیست،یعنی اصلاً حسش نیست...هی با توام دختر،این دفعه رو فراموشش کن...باشه برای یه وقت دیگه.هر موقع زمانش رو داشتی اونقدر بهش فکر کن تا جونت در بیاد ولی خدا وکیلی این یه دفعه رو کوتاه بیا..باشه؟فراموش کن...میفهمی؟؟؟فراموش...اصلاً این همه به در و دیوار و زمین و زمان فکر کردی،چی دستگیرت شد؟کجا رو گرفتی؟؟دِ جواب بده......میدونی،من فکر میکنم تو آدم بشو نیستی!!والا...شوخی که نداریم...خیل خب..حالا نمیخواد اینقدر تحویل بگیری....

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:19 ق.ظ http://chyz.persianblog.com

...D:...((:...

ققنوس جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:29 ق.ظ

:)

آقای حامد جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:43 ق.ظ http://antimemory.blogspot.com

۱. تبریکات صمیمانه منو بابت تموم شدن گزارشت بپذیر و به عنوان جایزه ی من بشین یه دور دیگه تارخ تمدن رو بخون!
۲. اگه بابای من توی اون صحنه بود میومد با هم می رقصیدیم!

مریم جمعه 11 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:25 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

جایزه ی من هم یه کتاب خوشگله:چگونه بلاگ اسکای رو هک کنیم؟
کلی تبریک میگم بابت کار آموزی.در ضمن همیشه که نمیشه آهنگای اصیل و سنتی گوش داد.بعضی وقتها این آهنگای مزخرف هم به درد میخوره.در ضمن بی خیال شماره ی ۴ شو.شاد باشی و پیروز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد