خب چی بگم.امروز روز جالبی نداشتم.یه روز کسل کننده و بی خاصیت(حالا انگار روزه کپسول یا قرص بوده که باید خاصیت داشته باشه).

بعد از publish کردن مطلب دیشبم،تا نیمه شب کتاب اخوان رو میخوندن،خوشبختانه شعراش رو دوست داشتم.یادمه دفعه آخر که کتاب شعر شاملو رو خوندم،چنان تو ذوقم خورد که اون روز رو حسابی دمغ بودم(خاک تو سر من کنن که اینقدر تاثیر پذیرم)..

صبح ساعت 7 با جیغ جیغ های مامان بزرگم بیدار شدم.پشت سرشم یه سر درد فجیع...یه چند تا وبلاگ خوندم.بعدش دیدم سرم داره واقعاً منفجر میشه و منم تنها کاری که کردم این بوده که دستم رو روی سرم بذارم و نق به جون همه بزنمو از درد به خودم بپیچم.آخرش هم نشستم روی زمین و به تختم تکیه دادم و چشمام رو بستم شروع کردم شعرای مشیری رو خوندن(چیه!!نکنه انتظار داشتین با این سر دردم بشکن بزنم)...سرم تا اندازه ای آروم گرفت...

بعد از ظهر یه وبلاگ پیدا کردم که بگه چه جوری میشه عکس رو از هارد آورد توی وبلاگ.ولی من هر چی خودم رو کشتم تا یاد بگیرم نشد.اون سایته که باید ثبت نام میکردم شماره ویزا میخواست با یه مشت چرت و پرت دیگه..میدونید کجاش حرص آور بود،این که آقاهه تکرار کرده بود این کار چقدر ساده ست.دوباره قاط زدم و اعصابم به هم ریخت،بعد عمری هم فهمیده بودم آرشیوم کار نمیکنه(یکی نیست بگه آرشیو بخوره تو سرت،کسی مطالب الانت هم نمیخونه....)

بعدش نشستم این کتاب مظاهر ادیب پور رو خوندم.اون وسطا فهمیدم lol یعنی قهقه...داشتم از تعجب شاخ در میاوردم.ناواردیه دیگه.بعدشم فهمیدم پایین بودن سرعت xp به خاطر Ram ام هستش...64 MB واقعاً کمه...منو باش که هی ویندوز پاک و نصب میکردم(خدا شفای عاجل به همه بندگانش مخصوصاً من عطا کند...به قول معروف یا خدا یه عقل درست و حسابی بهم بده یا یه پول کلون به بابام بده که خرج دوا درمونم کنه)

نظرات 9 + ارسال نظر
آقای حامد شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:05 ق.ظ http://antimemory.blogspot.com

برای آپلود عکس از sharemation.com استفاده کن. جای چندان خوبی نیست ولی چندجای قبلی که من می شناختم همگی پولی شده! ( فقط یه ریزه interface ش ممکنه برای دفعه اول گیجت کنه، اگه خواستی ازش استفاده کنی دقت کن که بعد از upload کردن فایلت باید share بودنش برای همه تنظیم بشه، توی مایه ی premission برای فایلای لینوکس)
منم یه مدتیه پای کامپیوتر شدیدا سرم درد میگیره، نمی دونم از زیاد پاش نشستنه یا نه؟

مریم شنبه 12 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:43 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

فیروزه جونم غصه نخور.من با یه وبلاگی که با عکس یاد داده بود آپلود کردنو کلی سروکله زدم آخرشم هیچی حالیم نشد.در ضمن منم هیچ وقت از شعرای شاملو خوشم نیومده اما شعرای مشیری رو کلی دوست دارم.در ضمن حال میکنی این همه تفاهمو؟در ضمن اگه مشکل آپلود کردنت حل نشد حتما بهم بگو برات میل بزنم و یه دستورالعمل آسون برات بفرستم.

مرتضی یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:55 ق.ظ http://mortezaa.blogsky.com

و نام تو دختر همیشه شاکی است ...

مسیح یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:14 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

الهــــــــــــــی آمیـــــــــــن .

ایشالا خدا همه رو به آرزوهای دلشون برسونه ...

راستی رشته ی ادبیات درس می خونی ؟ ...

دوست عزیز ممنونم که قابل می دونی و بهم سر می زنی ...

به نظرت اشکالی داره که آدم ندونه عموزادش دختره یا پسر ؟؟!!!

خوب بابا ما تازه عموزاده شدیم ...

یه نوع قرارداده ...

منم تا حالا ازش نپرسیدم که جنسش چیه ...

چون می دونم که جواب این سوالو نمی ده .

از این گذشته چه فرقی می کنه ؟

حالا مثلا من می دونم نویسنده ی وبلاگ فیروزه یه دختر خانم دانشجوئه ...

خوب چه تاثیری در ارتباط مجازی ما داره ؟

اونم همین طور ... من اونو دوست خودم می دونم و دوستش دارم ... ولی هیچ وقت قرار نیست ببینمش .

می دونی من به چه وبلاگایی سر می زنم و کامنت می زارم ؟

به وبلاگایی که حس کنم نویسندش انسانه ...

مثل وبلاگ تو .

انسان بودن مقدم بر دختر یا پسر بودنه ...

بابا خیلی حرف زدم تو هم که وقتت پره وکلی باید مشیری و شاملو بخونی ...

... اما واقعا من نمی دونم اون دوستمون چرا دلش گرفته ...

کاش وقت داشتی یه سر بهش می زدی و دلداریش می دادی .

دیگه واقعا خیلی بیشتر از سهمم نوشتم ... ببخش ...

سربلند بمونی .

حامد یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:53 ق.ظ http://antimemory.blogspot.com

آدرس زیر رو تست کن:
http://www.sharemation.com/xythoswfs/index.html
وارد قسمت New uers register here بشو.

استقلال اس اس یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:21 ق.ظ http://esteghlalss.blogsky.com

salam dooste aziz.....webloge ghashangi dari......age doost daashti be webloge manam bia va nazar bedeh......kheili mamnoon

نقره ای یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ق.ظ http://silverheart.blogsky.com

ای بابا! خب بگو ما برات جا جور میکنیم!این که نق زدن نداره!!

ققنوس یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:39 ب.ظ

میبینم چه قدر مطالبتو نمی خونن !! کجا می خواستی آپلود کنی ؟ sharemation ؟ lycos ؟ امیدوارم موفق شی! نشدی هم به همین نقره ایه بگی هوارتا جا جور میکنه :))

ققنوس یکشنبه 13 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:46 ب.ظ

منم دعا میکنم خدا ۲ تا رم 512 DDR 400 بهت اطا کنه تا دیگه با xp که هیچی longhorn رو هم مثل هلو اجرا کنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد