...
منم من،سنگ تیپاخورده ی رنجور.
منم دشنام پست آفرینش،نغمه ی ناجور.
نه از رومم،نه از زنگم،همان بیرنگِ بیرنگم.
...
اخوان ثالث
..................................................................
از این که میدیدم هیچ کاری نمیتونم انجام بدم عصبی شده بودم.خون هیچ جوری بند نمی یومد...هر چقدر باند رو روی دستش فشار میدادم تا خون بند بیاد تا دوباره باند رو برمیداشتم،خون جاری میشد.به خاطر آسپرین هایی هست که مجبوره بخوره...بدنم کرخت شده بود.یخ کرده بودم.اما دستم نمی لرزید. دفعه اولم نبود که این کار رو میکردم.بابا همیشه دستاش رو میبرید ولی حالا اوضاع فرق داشت.زخمش نیم سانتیمتر هم نبود اما مجبور شدم سه تا چسب زخم بهش بزنم تا خون ها فوران نکنه..........بعدش مجبور شدم یه آب قند اول برای خودم درست کنم.....
..............................................................
میدونید.معلوم میشه کسایی که شعر دیروزی رو خونده بودن،خیلی سَر سَری خونده بودن که حتی متوجه اشتباه بودن جمله نشده بودن...کلمه شادی رو دیروز جا انداخته بودم.راستی کسی شعرای اخوان رو خونده؟؟؟؟
................................................................
همان بیرنگِ بیرنگم...
از صبح این یه جمله افتاده تو دهنم و هی تکرارش میکنم........

نظرات 5 + ارسال نظر
آرمین جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:51 ب.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

سلام - الان بابا حالش خوب؟

حامد جمعه 18 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:35 ب.ظ http://antimemory.blogspot.com

سلام
۱. توی نوشته هات هیچ وقت صحبت از مادرت نمی کنی کار خونه هم که زیاد انجام میدی قضیه چیه؟
۲. جایزه ی ۱.۳ میلیون دلاری خانوم عبادی رو به تمام جماعت نرمتنان از جمله جنابعالی تبریک می گم!
۳. من اصلا اهل شعر نیستم، حتی شعرای نوی همولایتی ها، پس این غلط گیری ها رو شرمنده!!

(پرانتز) شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:16 ق.ظ

بی رنگ مثه شیشه و بی رنگ مثه آب زلال

خسروپرویز شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://khosrowparviz.blogsky.com

درود بر شما!

نفس کینست...

آری٬ ما خود هیچیم و ما خود وجودیم٬ ما هیچ نیستیم و ما اوییم٬ ما در میان نیستیم و ما همه چیز را در میان گرفته ایم...

بیاندیشید٬ بدرود!

مسیح شنبه 19 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:21 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

نداشتن رنگ و ریا که دلیل پستی نیست ...

سربلند باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد