1- من کی گفتم که باغچه ی ما گل یاس داره؟؟!!من فقط گفتم رنگ گلش یاسی بوده با سفید...ولی حالا عیب نداره،آخه ما از 2 ساعت پیش،گل یاس دار شدیم.حالا هم یاس شب بو داریم هم یاس سفید.البته یاس شب بومون داره خشک میشه(آخه صاحب خونه قبلی اصلاً بهش نرسیده).یاس سفیدمون هم همش غنچه است.دفعه آخری که یاس خریدیم،اونقدر بهش زیادی رسیدیم که فوت شد.قراره این یکی رو کسی فضولیش نکنه.
2- وای وای...این غلط غلوطا چی بود نوشته بودین،درستش اینه:
من نمی دانم
که چرا میگویند:اسب حیوان نجیبی است،کبوتر زیباست.
و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست.
گل شبدر چه کم از لاله ی قرمز دارد.
چشم ها را باید شست،جور دیگر باید دید.
.......
یاد گرفتین،دیگه نبینم چَپل چپول بنویسین ها.میدونید که من چقدر روی سهراب تعصب دارم و غیرتی میشم.....
۳- امروز که از همه عیب و ایراد گرفتم،بذار بقیه اش رو هم بگم(شما هم یه دفعه بد و بیراهتون رو بهم بگین).....این غلط های املایی ضایع چیه دارین؟؟!!!!!!!!واقعاً که...مثلاً من چقدر به این دوستان گرامی باید بگم:عزیزم،قربونت برم،اون" حرص" هست نه "حرس"،یا اون "عطش" هستش نه "عتش" یا "الکی"،نه "علکی"(حالا خوبه هر دوشون مسافرت هستن و تا جمعه بر نمیگردن،وگرنه بی فیروزه میشدین)
یا آقاهه برام سیاسی مینویسه،اونم با چه شدت و حدّتی،اما "تهدید" رو منویسه"تحدید".......یا صد جا دیدم که "قالب"(به معنی چارچوب)رو مینویسن"غالب"...وای وای،این یکی دیگه خیلی فجیعه،برای چی دیگه "میخوام"رو "میخام"مینویسین.اینو که دیگه کلاس اول بهتون یاد دادن....نمی خوام بگم بی سوادین ها،نه،من از همه تون بی سواد ترم،من غلط بکنم اگه منظورم این باشه.ولی بی توجهی میکنین،اهمیت نمیدین،سهل انگاری میکنین.الهی دور همه تون بگردم،قربون همه تون برم،یه کم فارسی رو پاس بدارین دیگه،کشتین منو....
4- بعضی وقتا اینقدر حرصم در میاد از این ژیگول بازی های خودم.میدونید رنگ کیف من چه رنگیه؟سبز روشن ِ روشن .حالا عین شاسکول ها باید هر هفته اساسی بشورمش.از بس که از کثیفی ضایع میشه.حالا هم پاشم برم کیفم رو بشورم،بد بختیه دیگه.شما هم پاشین برین جوراب هاتون رو بشورین،به جای اینکه شِر و وِرهای منو بخونین
...

نظرات 7 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:57 ب.ظ http://antimemory.blogspot.com

1. یادته جزو اولین کامنتایی که برات گذاشتم گیر دادن به همین غلطای املایی بود و کار به جایی رسید که تو می نوشتی من حوصله ندارم این نوشته مو برای غلط چک کنم! حالا اینقدر اوستا شدی که بلاگای بقیه رو تصحیح می کنی؟! ولی جدا از شوخی این مساله منو هم خیلی حرص می ده، یا غلط املایی دارن یا انشایی،که هردوش اعصاب خورد کنه!
2. چسبک نوعی گیاه است که به دیوار می چسبد و بالا می رود( حدس می زنم این اسم من در آوردی باشه!)
3. گیلاس نمی دونم مشکلش چیه ولی ایمیلش اینه:
leili144@yahoo.com باهاش صحبت کن.

مریم چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:11 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

وای گفتی شستن منم یاد کیفم افتادم که فردا میخوام برم باهاش استخر.اولا آبی آسمانی بود الان داره میشه دودی.برم بشورمش به جای اینکه شر و ور تحویل تو بدم!

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:22 ب.ظ http://nana.blogsky.com

فیروزه چه خوب مینیویسی.کجا بودی اینهمه وقت؟

آبی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.abiii.com

حالا که من آب تاید درست کردم کیفت رو هم بده بندازم قاطی جوراب هام تا بتونی راحت تر بنویسی...
شاد باشی...یا حق!

لطیفه پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 03:10 ب.ظ http://latifeh.blogsky.com

اولا سلام به خانوم خانومای خودم
خوبی فیروزه جون؟
اولا بابت یاستون مبارکه خوب بهش برس تا سکته نکنه
بعدشم بابت تعصب رو سهراب هم خوشحالم یه جورایی مثل منی اما خانومی تا نمرده برو سراغ محمد علی بهمنی شعرهای خیلی نازی گفته اونم از اون دسته آدماست که تا نمرده کسی بهش توجه نمیکنه درست مثل سهراب
بعدشم ادبیاتت ۲۰ نیم نمرم من بهت اضافه میدم که بشه ۲۱ (نیم نمره دیگشم نمیدونم از کجا اومده) خودت فکر کن ببین چرا شدی ۲۱ بعدشم شاید کامپیوتر اون بنده خدا ها قاراشمیش باشه کسی چه میدونه؟ ها؟
اگه دروغ گفتم بیا بزن در گوش من( اینو از تبلیغ کارت پرشین بلاگ گفتم حالا جدی جدی نیای بخوابونی تو گوشم )
خوب؟ آفرین
حالا که به اینجا رسیدیم منم پاشم برم جورابامو بشورم(ولی من که جوراب ندارم)
خب عیب نداره اول میرم یه دونه میخرم بعد میشورمشون
پس من برم
خداحافظ
کجا کجا واستا یه حرف دیگم دارم
چی بود؟
آها یادم اومد خواستم بابت نظرت ازت یه عالمه(یعنی بسی تا قسمتی زیاد از شرق کشور وارد و بتدریج طی روزهای آینده از ماکروفر خارج میکنیم و صبر میکنیم تا خنک بشه گره دومو که زدیم یه دونه از زیر رد میکنیم یادمون نره که باید خوب ورز بدیم تا خمیر خودشو که گرفت همراه با غبار محلی ...خششششششه( برفک)
----------------------------
گذشته از اینا ممنونم ازت و امیدوارم همیشه موفق باشی
راستش امروز بد جوری دلم گرفته هیچ راهی به نظرم نرسید اینه که این چرت و پرتا رو برات نوشتم
اوه کارتم تموم شد چون همه شو آنلاین تایپ کردم
خدا نگهدارت خانومی
شاد و پیروز و موفق و سربلند ( ادامه دارد) باشی

عمو رضا جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:42 ق.ظ http://amooreza.blogsky.com

من هم بدین وصیله حر گونه غلت املایی را مهکوم می کنم!

بهروز وثوق جمعه 2 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:09 ق.ظ http://vosogh.blogsky.com

سلام
فیروز خانو متن قشنگیبود
به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد