میدونید من از ساعت 6 صبح تا حالا هزار دفعه اینا رو بلند بلند و تو دلم خوندم:
"خونشون در داره، در خونشون کلون داره، حیاط داره، ایوون داره،
اتاقش تاقچه داره،حیاطش باغچه داره،
باغچه که داره گل گلی، کنار حوضش بلبلی، لای لای لای"..
لای لای لای....لای لای لای.........(بیشتر از هزار بار این خط تکرار شود)
آی من با این آهنگه حال کردم،آی من امروز با این آهنگه کیفیده شدم،آی من با این آهنگه دارم ذوق مرگ میشم .الهی خدا یک در دنیا،صد در آخرت به باعث و بانیش عطا کنه!!!!
.........................................................
الان موقعیه که باید مثل خر درس بخونم اما خریتم نمیاد............
..........................................................
هر چی خواستم دندون رو جیگر بذارم و هیچی نگم نشد.
من نمیدونم چرا بعضیا فکر میکنن ملت خرن،نفهمن،به اندازه یه بز حالیشون نیست.یه چند وقت پیش تر دوست جون این لینک رو به ما داد و گفت این خرسه میتونه فکر تو رو بخونه.(نیم ساعت پیش هم این لینک رو توی وبلاگ نوشی دیدم).منم رفتم دیدم که هی مینویسه:فکر شما رو میخونم و معجزه میکنم و این حرفا....بعدشم 6 تا کارت نشون داد و گفت که یکیش رو انتخاب کن و بالاخره هر چی گفت،انجام دادیم.آخر کارم گفت:ببنید کارت انتخابی شما جزء این کارت هایی که الان گذاشتم نیست.منم دیدم راست میگه.که یهو فهمیدم کلک اولیه و احمقانه شون چیه....بذارید درست براتون توضیح بدم.ببینید،ما چهار نوع مختلف کارت داریم:خشت و خاج و پیک و دل.بنابرین در کل 12 نوع مختلف شاه و بی بی و سرباز از این چهار نوع کارت داریم.اینا در سری اول،6 تا از این کارت رو انتخاب میکنن و میگن یکیش رو انتخاب کن و بعد در سری دوم،6 تا کارت باقیمانده رو آخر کار نشون میدن و میگن:ببینید کارت انتخابی شما جزء این کارت ها نیست و ما ذهن شما رو خوندیم!!!!!!!!!!!!مسلمه که هر کدوم از کارت های سری اول رو که انتخاب بکنیم،توی سری دوم کارت ها نیستن....
شیطونه میگه دوباره شروع کنم فحش بدما.دِ آخه بشر،میخوای سر ملت رو گول بمالی،یه ذره شعورت رو بکار بنداز تا کلکت سر 3 ثانیه لو نره.ملت که دیگه خل نیستن که.......به شعور همه هم توهین نکن......
**نتیجه اخلاقی:یه ذره آدم باشین،بقیه رو هم آدم بدونین!!