-- دوست جون که خیلی امیدواره که برای نوشتن اون تابع نفرین شده،یکی از مستر های همکلاسی مون،یه help ای بکنه.ولی من اصلاً چشمم آب نمیخوره که که این مساتیر بدون داشتن نیتی شوم برای کسی قدمی بر دارن...
*توضیح:مساتیر جمع مکسر مندرآوردی مستر میباشد.

-- بابا این هنرپیشه ها عجب آدم های بد خطی هستنا(حالا فکر نکنید من رفتم امضا گرفتما،هزار سال،اه اه از این کار چندشم میشه...)جمعی از این هنرپیشه ها به مناسبت روز دانشجو تشریف فرما شده بودن دانشگاه ما...راستی داوود رشیدی خیلی با نمک تر از اون چیزیه که توی تلویزیون میبینیم.کلی جون میده واسه پدربزرگ مهربون بودن.

-- این حاتمی کیا جدیداً فیلمی نساخته؟؟؟به شدت دلم واسه مدل فیلم های این مسیح دوم تنگیده.مریمی جون یادته میگفتی آدم یاد مسیح میوفته.

-- وای...به شدت هر چه تمام تر دلم برای چهره معصوم لیلا حاتمی تنگیده شده.کی مربای شیرین رو دیده؟؟من که بعد از هشتصد سال هنوز ندیدم.

-- بنده و دوست جون طراح یکی از پروژه هامون شدیم.باید یه سی دی آموزشی طراحی کنیم.کسی نمیتونه راهنمایی بکنه؟؟کسی اینجا گرافیک خونده؟؟؟

--« بدبخت مردیه که دو تا زن داشته باشه»
از سخنان حکیمانه مامان بزرگ استاد چانگ!!!!!!!!!!!!!!!(الهی من دورت بگردم که اینقدر نمک داری)

-- من که هر وقت ر ئیس دانشگاهمون رو میبینم کلی ذوق مرگ میشم.هر دفعه هم که میبینمش میخوام برم بهش بگم:خانم...هشتصد و نود بار تبریک میگم.ولی خوب نمیشه.میترسم فکر کنه مخم تاب برمیداره.

نظرات 4 + ارسال نظر
مسیح دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:22 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام

ببخش که کمی دیر برات کامنت می ذارم .
البته تقریبا هر روز بهت سر زدم ولی ...
خوب ؛ خوشحالم که یکی هست تو و دوست جونتو یاد مسیــــــــــح میندازه !!
حتما خیلیم عــــــــــــادی یادش می کنید .
راستی یادته یه بار گفتی اون عادیه با ۱۰۶ کیلو وزن هیچم عادی نیست ؟
خوب اونم عادت داشت هر وقت ناراحت یا عصبانی می شد « سه تا شیرینی..چهار تا دونه مسقطی..دو تا نارنگی ..یه کلوچه..دو تا لیوان دوغ..یه کوفته برنجی..یه عالمه زیتون پرورده..یه مشت پسته بو داده..نسکافه..ساندویچ مرغ...و ... » می خورد !!!!
حالام کارش به اینجا کشیده ...
بعدا نگی نگفتیا .
اما این جور خوردنا خیلی عادیه و خیلی عادی وزن آدمو سه رقمی می کنه .

سربلند بمونی و ایرونی .

گیلاس دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:27 ق.ظ



1.مربای شیرین کی اکران شد ؟/
2. پس میتونن سه تا زن بگیرن که دیگه بدبخت نباشن..

نقره ای دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:08 ب.ظ http://silverheart.blogsky.com

اصلاْ هم بدبخت نیستن!!!!!!!!! مساتیر هم همشون اونجوری نیستن!!!!!! خیلی هم معلومه دیگه خب !!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:34 ب.ظ

هیچ کی ندیده مربای شیرین رو.به یه دلیل ساده:ظاهرا اکران نشده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد