امروز تلخ شده بودم،تلخ و سرد،سرد و سخت...یه آدم کدر...وحشتناک بود.وقتی با یکی حرف میزدم،طرفم یخ میزد،یخ...آره امروز کوه یخی شده بودم.و حرفهای تلخ میزدم.و سعی نکردم بفهمم چه آدم غیر قابل تحملی شدم.گناه بقیه چیه که باید یخ بزنن؟؟؟
"ماه بالای سر آبادی است،"
"اهل آبادی در خواب."
...
"یادم من باشد،هر چه پروانه که می افتد در آب،زود از آب درآرم."
"یاد من باشد کاری نکنم،که به قانون زمین بر بخورد."
یاد من باشد فردا،لبخند های دروغین بزنم.
یاد من باشد،حرفهای گزنده نزنم.
یاد من باشد،بگویم زندگی زیباست.
یاد من باشد فردا،همه را گول بزنم.
یاد من باش فردا،کلاه گشادی به سرم بگذارم.
یاد من باشد فردا،پنهان بشوم.
"یاد من باشد تنها هستم."
"ماه بالای سر تنهایی است."
..........................
لابد میدونید که جمله های داخلِ " " مال سهراب هستن و جملات بدون " " خزعبلات خودمن.نمیخوام کسی فکر کنه چرت و پرت های من جز شعر سهرابه...

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

خوب بعضی وقتها آدم اینجوری میشه دیگه.(من آخر دلداری دادنم!)

مرتضی یکشنبه 30 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:30 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

آبجی فیروزه ی همیشه شاکیم چار یکتم. در بست. نه در باز
خوبی ... شب یلدات مبارک بد اخلاق.
امشب رو جون داداش مرتضات صفا کن.
ارادتمند مرتضی
متنت هم حال داد در ضمن

[ بدون نام ] دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:13 ق.ظ

سلام

وقتی می گم عادیم ، عادیم دیگه ... کاریشم نمی شه کرد .

آخه من فکر کردم اون نوشته های سهراب خزعبلاته و نوشته های تو رو بیشتر پسندیدم !!!!

تولد مسیح و میترا و مهر و یلدا مبارک باد .

خوش و سربلند بمونی و ایرونی .

نقره ای دوشنبه 1 دی‌ماه سال 1382 ساعت 12:28 ب.ظ http://silverheart.blogsky.com

هیچی! یادم رفت!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد