تنها دلیل قطعی برای درس خوندن 11 ساعته دیروز من(اونم به صورت متوالی و پیوسته)،درس نخوندن دو ماه ی اخیر من حتی به اندازه ی مثقالی میباشد.وگرنه من و این غلطا...نه بابا هزار سال.الانشم باید کلی تو تاریخ بنویسن که دیگه هزار سالش هم دیگه پیش نمیاد....به جد بزرگم،کوروش کبیر......
.............................................
دیشب موقع مسواک زدن،متوجه شدم که تخلیه شدن انرژی مغز من باعث شده،که به اشتباه،شعر اخوان ثالث رو متعلق به حمید مصدق بدانم.از روح بزرگ اخوان طلب عفو نموده و از جامعه ی ادبیات پوزش میطلبم.باشد که پروردگار شفا دهاد...
............................................
این دو روزه اخیر به شدت مقاوم شدم.یعنی به طرز فجیعی میتونم درشت بارم کردنِ دیگران رو،نشنیده بگیرم.....مثلاً بعد از الطاف فراوانی که خواهر گرامی در حق من روا داشتند،الان دارم دفترچه کنکور ایشان را با زبانی کاملاً خوش پر میکنم.و این فقط یکی اش بود...
نتیجه گیری اخلاقی:الان وقت مناسبیه که بدون برگشت هر نوع ترکشی،هر چی دوست دارین تو سر من بکوبونین.
متمم1:چنانچه در زمان مقرر شده اقدام نکنید،بنده هیچ مسئولیتی در برابر سر و پتک شکسته ی شما نخواهم داشت.
متمم 2:سری که درد نمیکنه دستمال نمیبندن....
.........................................
دوست جون عزیزم،این کتابی که به من امانت دادیش رو مگه هدیه دادی که یادم نمیاری که برات پسش بیارم.
........................................
در این مکان درس و مشق و امتحان و پروژه و هزار کوفت و زهرمار دیگه در انواع رنگها و طرح ها یافت میشود.وراجی بیش از این جایز نمیباشد....

نظرات 5 + ارسال نظر
مسیح جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:52 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام

می گن در دیزی وازه ؛ حیای گربه ... پس منم سعی می کنم دستمال نبندم ... مگه می شه با نوه نتیجه های کوروش کل کل کرد ؟؟؟!!!

تو امتحان و پروژه و هزار ... دیگه موفق باشی .

سربلند بمونی و ایرونی .

مریم جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:28 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

از طرف من اون کتابه هدیه به تو!نمی خواد بری پسش بدی به دوست جون!نمیشی بیای به جای من امتحان بدی؟

Gilaas جمعه 5 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:07 ب.ظ

من از اول ترم تا حالا 11 ساعت هم درس نخووندم!!!

آرمین شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 04:04 ق.ظ http://www.Armiin.blogsky.com

11 ساع ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت ت+ت! من که با سالی نیم ساعتم سر درد میگرم 11 ساعت! وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی سرم درد گرفت

ققنوس شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:50 ق.ظ

بابا حرفای تو که همه عواقب ( بعضا ناگوار !) داره !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد