چه روز شیرینی خواهد بود وقتی صبح با سر درد شدید از خواب بیدار شی،چه روز شیرینی!!!!...و روزت به اندازه شیرینی ناپلئونی پودر خواهد شد...اگه اونقدر احمق نبودم و هی به خودم نمیگفتم که:حالا خوب میشه،الان خوب میشه،اون کدئین لعنتی رو زودتر بالا مینداختم و شاید کمی از شیرینی روزم کاسته میشد!!!!!!!!
داشتم به این فکر میکردم که چه حجم وسیعی از ادما Resume flag شون برابر یکه...و اینکه من عین یه آدم واقعی زندگی نکنم و تبدیل به یه ادم مجازی بشم،خیلی هم دور از واقعیت نیست و اتفاقا کاملاً قابل درکه وقتی تمام مغزم رو پر میکنم از کلماتی که همه شون virtual دارن،, virtual mode,virtual interrupt pending ,virtual interrupt flag , virtual memory , virtual friend که این آخری منو یاد "MAJAAZI "و بامزه بودن خودم میندازه...میدونید تو این زمونه زندگی کردن واقعی تقریبا غیر ممکنه،شاید بهتره بدون سخت گیری، زندگی مجازی خودمون رو داشته باشیمو یه virtual life هم به لغت نامه ذهنمون اضافه کنیم....
داشتم به این هم فکر میکردم که کی Overflow flag من یک میشه ؟؟؟؟؟
خب دیگه به چی داشتم فکر میکردم،اهان به این هم داشتم فکر میکردم که چرا اینقدر من راست میگم وقتی همه اینقدر دروغ میگن...بابا یکی بیاد به من یه کم دروغ یاد بده.ثواب داره به خدا....
به اینم داشتم فکر میکردم که این اقای مسیح چه آدم مهربونیه.عین یه داداش خیلی بزرگتر میمونه که وقتی میخواد خواهر کوچولوی لوسش رو نصیحت کنه،به جای اینکه بگه:تو چه آدم بدی هستی که با
پلیور و کتاب خودت رو آروم میکنی،میگه:«خوبه که با پلیور و کتاب بتونیم خودمون رو آروم کنیم» با ضمیر اول شخص جمع...
خب راستش رو بخواین دیگه حوصله ندارم بگم به چه چیزای دیگه داشتم فکر میکردم ولی امیدوارم شماها خوب متوجه شده باشین که من امروز معماری پیشرفته میخوندم....

نظرات 3 + ارسال نظر
مرتضی پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:10 ب.ظ http://mortezaa.blogsky.com

سلام یک وبلاگ دیگه از تو دیدم قضیه اش چیه ؟

ابی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 05:59 ب.ظ http://3line.blogspot.com

سلام .. و ممنون ٬

مسیح جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:37 ق.ظ http://aaddee@blogsky.com

سلام

بابا از ۱۱ دی آپدیت نکردیها !!!!

پس کی می خوای آپدیت کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟/

این پست آخرتو ندیده بودم ...

کلی خجالتمون دادی

ممنون

ولی اصلا نمی خواستم دروغ بگم ...

در هر حال فکر نمی کنی یه کم زیادی ننوشتی ؟؟؟/!!!!!!

سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد