میدونید درجه خنگ بودن،فرق داره.بالاخره هر کسی یه درجه اش رو داره.مثلاً درجه خنگولیت من،ماکزیممه.یکی از مواردی که ادما میتونن میزان خنگ بودن خودشون رو بسنجن،اینه که وقتی دچار مشکلی میشن،چقدر طول میکشه مغزشون از قفل بود بیرون بیاد و راه حلی برای مشکلشون پیدا کنن.بعضیا ممکنه اصلا مخشون کلید نکنه و شروع کنن به تجزیه و تحلیل و بالاخره مشکل پیش اومده رو دو در کنن.بعضیام مثل منِ خنگول،بعد از سه روز،مخ تابدارشون از هنگ بودن در میاد.بله،بنده ی آخرِ آی کی یو،بالاخره 4 صبح امروز،دیدم ای بابا،کلی بیخودی دارم خودم رو میندازم توی هچل،در حالی که به راحتی میشه این مشکل رو دور زد.حالا خوبه که کار از کار نگذشته بود و دیر نشد بود.....

من نمیدونم چه جوریه که وقتی این عرب ها حرف میزنن،گلو درد نمی گیرین.من که همش فکر میکنم استخون ماهی توی گلوشون گیر کرده از بس که به گلوشون فشار وارد میکنن....

من از این فیلم مسخره ی صورتی خیلی خوشم اومد....

مریمی دندونت خوب شد؟؟؟؟؟؟

من منتظرم هر چه زودتر هفت اسفند بشه،بیسکویتم رو زود بخورم،بیام......

اممممم.....یادم رفته بود که نباید عصبانی با دیگران حرف بزنم.امان امان از این زبون من.قول میدم سرشو بچینم....

شادی جونم،خوشحالم که هستی.وگرنه تنها میموندم......

نظرات 4 + ارسال نظر
علی شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ب.ظ http://tactaz.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری به منم سر بزن

ققنوس شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ

اینا به من مربوطی نبید ولی گفتم باز اظهار وجود کنم دیگه

فرید شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ب.ظ http://farid.blogdrive.com

سلام
امیدوارم موفق باشی
باز هم سر میزنم .............

من هم یه وبلاگ تازه ساز دارم .......

آدیاباتیک شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:05 ب.ظ http://adiabatic.blogsky.com

خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم باید بشینم همه نوشته ها رو یه نگاهی بندازم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد