*خب،عید مبارک بادا که گفتیم،حالا نوبت سال نو مبارکه.....«سال نو مبارک»
*این چند روزه خیلی سرمون شلوغ پلوغ بود...به معنای کامل شده بودیم مرکز پخش و توزیع اسکناس دو هزار تومنی...دست این طراح اسکناس دو هزار تومنی واقعاً درد نکنه،جداً به ایشون باید جایزه زرشک طلایی رو داد.تقریباً از تمام اسکناس های قبلی بیریخت تره....
*چیدن سفره هفت سین تقریباً ده ساله که به من واگذار شده.راستش رو بخوای رنگ کردن تخم مرغهای امسال واقعاً قوز بالا قوز بود.برای این که تمام ایده هام رو در سال های قبل روی تخم مرغ ها پیاده کرده بودم و امسال ایده ی جدید نداشتم تا بالاخره ساعت 10 دیشب ایده ی جدید رو پیدا کردم.کشیدن گلهای ریز با لاک های رنگی براق،روی تخم مرغ سفید واقعاً چیز نازی در میاد.(به این میگن یه کم تعریف از خود،بلد نیستین یاد بگیرین!!)
*متاسفانه تقریباً تمام موارد جذاب عید گذشته و الان همه ی ما اینجا تو خونه نشستیم تا ملت فامیلِ همیشه در صحنه،پا بشن بیان عید دیدنی.....راستش رو بخواین من از این دید و بازدید های عید و ماچ بازیهای اون چندان خوشم نمیاد(البته الحمدالله اسلام ماچیدن افراد نامحرم رو حرام دونسته و بدین ترتیب تقریباً نصف آدم های بازدید کننده خودبخود فاکتور گرفته شدن!!)....
*به طور اتفاقی یه وبلاگی رو پیدا کردم که آهنگی که روش هست،خیلی خیلی آشناست،ولی یادم نمیاد کجا شنیدمش!!!خب در حین پذیرایی میتونم در موردش فکر کنم.....خدا کنه پیداش کنم وگرنه برای درس خوندن نمیتونم تمرکز کنم.......

نظرات 7 + ارسال نظر
ققنوس شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:21 ب.ظ

ای تنبلا ... شما میشینین مردم میان عید دیدنی ؟ بابا اکتیو ! ما که راهی فرودگاهیم :دی ! عید دیدنی و اینا خبری نیست مخصوصا با این وضع خونه و زندگیمون :(

فرشته عاشق شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:23 ب.ظ http://ashkedel.blogsky.com

سال نو مبارک
صد سال به این سالها

هیلا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:07 ب.ظ http://morteza82.tk

ماچ بازی؟
من که همون روز اول گفتم که با خانوما روبوسی نمیکنم و خودم رو راحت کردم(آقایون هم خودشون کناره گیری کردن)

هاله شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:19 ب.ظ http://chekhabara.blogsky.com

سلام سال نو مبارک وبلاگت رو خوندم میگم این خرسه اون پایین جز قالبته یا واسه متنه؟؟؟

مریم شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:58 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

این تخم مرغ رو حیف که دیر یاد دادی.من تخم مرغمو با زردچوبه زرد کردم بعد در کمال ابتکار براش چشم و ابرو کشیدم و به صورتی کاملا ابتکاری تر کلاه بوقی سرش کردم!عیدت خیلی مبارک باشه فیروزه جونم.

ققنوس یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:31 ب.ظ

هی ! رسمه مادر بزرگا عیدی میدنا ! می دونستی ؟ ( با لحن طلبکارانه بخونش :دی )

تیغ ماهی دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.tighmahi.persianblog.com

دو هزار تومنیا بی نظیرن ! آخه نسل گرافیستا رو ملخ خورده بوده ! :) ... سال نو مبارک . دربارهء تخم مرغام بهتره مثل من بری بخری ! خوب تنبلم دیگه . چه کنم ؟ :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد