*مامانی پیشنهاد کرده بریم مسافرت.هر کسی قراره نظرش رو بگه و بعدشم نتیجه اینکه هر کدوم بیشتر رای آورد.راستش درست نمیدونم کدوم بهتره؟مسافرت رفتن یا با سکوت توی خونه چپیدن؟!!!مسافرته ممکنه برای روحیه ی کسل وخسته ی من خوب باشه،ولی از یک طرف دیگه ممکنه وضع رو خراب تر کنه.چون اکثر مواقع معاشرت بیش از حد من با آدما و در نتیجه دقیق شدن در رفتار و حرفاشون و گوش دادن به سخنرانی هاشون،ممکنه گند بکشه به روحیه ام.راستش رو بخوای حوصله ی درد سر جدید رو ندارم.تازه دو سه روزه که این مغزم خالی شده.از شما چه پنهون خیلی داره بهم خوش میگذره.به طرز بامزه ای خنگ شدم.کلی از دست خنگ بازی های خودم میخندم.
*میخوام فردا ریاضی مهندسی بخونم.خرید هم دارم،مانتو و شلوار و چیپس و ماست موسیر.(آره.آره میدونم که الان یه کم دیره ولی مگه حالا مهمه که دیره یا زوده؟؟)یه سر هم میخوام برم کتاب فروشی(نه که مشق کم دارم.به خاطر همینه!!)
*هر چند کتابخونه های اینجا به درد لای جرز دیوار میخورن،ولی قصد دارم توی یکیشون عضو بشم.چی میگن؟آخر پیری و معرکه گیری!!
*چه پررو!!!!!!!!!!میشه لطفاً یکی از من بپرسه:در دیزی بازه،حیای گربه کجا رفته؟؟؟
*دستم داره خیلی شیک،یه لایه ی کامل پوست میندازه.از چرب و چیلیب کردنشم متنفرم.بنابراین خیلی راحت پوست کنده میشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
حمیدرضا یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:20 ب.ظ http://hamid-game.blogsky.com

سلام
وبلاگ بسیار خوبی دارید . به ماهم سربزنید . خوشحال می شویم .
راستی اگر موافقید در قسمت نظرات بنویسید تا با هم تبادل لینک یا لوگو کنیم
از وبلاگ خوبت بسیار ممنون هستم .
خدانگهدارتان

میکرون یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ب.ظ http://micron.blogsky.com

سلام
عید شما مبارک . ما از وبلاگ میکرون مزاحم میشویم وبلاگ خوبی دارید میخواستیم نظر شما را در مورد تبادل لینک . لوگو بدانیم لطفا در صورت توافق در قسمت نظرات وبلاگ به ما اطلاع دهید امید واریم خوش بگذره
با تشکر ( مدیریت میکرون )
بای

حامد یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:29 ب.ظ

برو مسافرت دیوونه!

مریم یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:51 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

حتما برو مسافرت!برو شمال کنار دریا هم مغزت باز میشه هم بقیه ی پوستت کنده میشه!

مهستا دوشنبه 10 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ق.ظ http://mahasta.blogsky.com

نیستی پس حتمن رفتی سفر خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد