واقعا که ما سه تا رو(منو مامان و خانم خیاط)گندمون بزنن.من به خاطر این مدل بلند و کشیده دادنم،مامان رو بخاطر انتخاب رنگ پارچه که به این تندی و جیغی یه،و خانم خیاط بخاطر اینکه تا اونجا که تونسته لباس رو تنگ و اندامی دوخته.یه کفش پاشنه بلند حسابی هم که بپوشم دیگه حتماً توی یکی از این فشن های هندی رام میدن.تازه کلی هم بخاطر رنگ پوستم طرفدار پیدا میکنم.فقط ایرادش اینه که اون وسط با مغز کله پا میشم و ملت خیلی شیک به ریش مبارکم میخندن.چرت میگم،نه؟از بس بخاطر این لباسه که اینجوری از آب در اومده،کفریم و لجم گرفته.حالا همه ی اینا به درک.توی این هیری ویری میان ترم پایگاه هم دارم.تا پارسال بخاطر حجم کار میان ترم، این درس رو تستی میگرفتن.اما حالا چی شده؟به ما که رسید،آسمون تپید.استاد معظم یادشون افتاده بهترین روش امتحان گرفتن،طراحی سوال به صورت تستی،تشریحی،جا خالی دادنه!!!!!!لابد پایان ترم هم میخواد جمله سازی بده!!!!آخه آشغال(درسه رو میگم)حفظیه.پدرم در میاد تا این امتحان کوفتی رو بدم........
*************
به قول این ققنوس(لینکش همین بغله،البته فکر کنم)،یه کم هم برم بالا منبر:
بعضیا ذاتاً آدم بدی نیستن.گاهی اوقات خیلی هم خوبن.اما امان از وقتی که بخوان ثابت کنن آدم بزرگی هستن.اونوقته که همه چی خراب میشه.اشتباه نکن،آدم بزرگی هم میشن.اما یه آدم بزرگ بد....

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:39 ق.ظ http://diablo.persianblog.com

امیدوارم انتظار کامنت از من نداشته باشی واسه این پستت ! اونم من که اولین بارمه میام اینجا !

سام دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:37 ب.ظ http://eeternity.blogspot.com

اگه قراره بزرگی همراه با بدی باشه همون بهتر ادم بزرگی نشن!

مریم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:36 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

یه لباس که اینقدر حرص نداره عزیزم!بی خیال!

نقره ای دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ب.ظ

نه! اتفاقاْ به نظر من خیلی هم بد نشده!!

مریم دوشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:29 ب.ظ http://maryami.com

میتونم تصور کنم چقدر خوشکل میشی اون تو

نیلوفر دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ب.ظ

کارت بدک نبود ولی خوشم نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد