**خسته ام،خسته....هم جسماً هم روحاً هم مغزاً.........
همه چی مسخره است،نه؟مخصوصاً ما آدما که عین یک مشت مورچه میمونیم که عین احمقا فقط میدوییم دنبال سر سوزن شیرینی.واسه گول زدنه ها،واسه فریب دادن،شیرینیه رو میگما....من که گفتم زیادی جدیش گرفتیم،در حالیکه خیلی جدی،مسخره است.
**این روزها بد جور اجغ وجغ شده ام....
خشک،خشن،جدی.ووروجک،شیطون،بلا.ساکت،آروم،خجالتی.شادان،خندان،قهقه زنان.حساس،ضربه پذیر،شکننده.بیخیال،بی رگ،کدو.شلم شوربا و وسواسی.مصمم،سرسخت و در عین حال شکست پذیر.و رقیق.آره،رقیق.اونقدر رقیق که میتونم ساعت ها برای ماهی مرده ای اشک بریزم و دستمال خیس کنم......من که از همان اول گفتم که چه آدم مزخرف و بیخودیم.................

نظرات 3 + ارسال نظر
و.ب چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ق.ظ http://papayajuice.blogspot.com

are....movafegham....makhsoosan age hich omide dige nabashe baraye edame dadan...

نقره ای چرند!! چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:59 ب.ظ http://silverheart.blogsky.com

منم واسه پیرهنم که با اتو (یا اوطو یا اطو یا هر کوفت دیگه ای!) سوزوندمش ۲ ساعت وق زدم ... اینجوریه که ما همگی با هم و به طور دسته جمعی چرندیم!! خودمونم خوب میدونیم اینو!!

مسیح چهارشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:19 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

مزخرف چو مزخرف ببیند خوشش آید !!!

مخصوصا اگه یه موجود مزخرف عادی باشه ...

خوب مزخرف و چرند بودن ماها قدریش دست خودمونه و ببیشترش نه ... زیادم لازم نیست به خاطرش غصه بخوریم ...

اون چیزی که ما چرند می دونیم شایدم زیاد بد نباشه ...

...

سربلند بمونی و ایرونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد