1--نمیدونم چرا یهو به کله ام زد بنویسم!!!
۲--اولندش یکی زودی بیاد بگه PHP مفید تره یا ASP یا ASP.net (این دیگه چه مدلشه!!asp رو باید با حروف بزرگ بنویسن بعد دات نتش رو با حروف کوچیک؟؟!!!!!؟؟)بعدش اینکه یادگیری PHP سخت تر از ASP هستش؟؟؟
۳--یه بنده خدایی اومدن فرمودن که:این شعرهای نامفهوم چیه که میگی!!! اجازه ی کامنت گذاری رو هم که نمیدی آدم بیاد اینا رو بگه...
اولاً:عزیز من،اینا شعر نیست.دوماً هم اینکه معلومه که نامفهومه.دلیلش هم اینه که نویسنده مبهم نوشته تا شما خیلی ازش سر در نیاری(با شرمندگی فراوان).بفرما اینم اجازه ی نظر خواهی.حالا بفرمایید بنویسید:چه شعرای نامفهوم زپرتیی میگی!!!!!
۴--ما که اینجا کتاب مهارت فنی 1 و 2و3 پیدا نکردیم.ولی به جاش کتاب ترسیم فنی و نقشه کشیِ رشته نقشه کشی معماری رو پیدا کردیم.از وسطش هم شروع کردیم به خواندن.خیلی بامزه هست!!!!!
۵--زیادی رمانتیک نیست که آدم بشینه یه نوشته ی بلندی رو از وبلاگی بخونه و هی پیش خودش بگه این نویسنده ی وبلاگ عجب آدم هنری و شاعر و باهوشیه.بعدش پیش خودش بگه الان یه کامنت براش میذارم که :بابا تو باید بری شاعر بشی....بعدش آخر متن بفهمه نویسنده ی متن سهراب سپهری بوده!!!!!راحت میشه پیدا کرد درجه ی خنگولیت پرتقال فروش رو!!!
۶-- جایتان خالی.این چندروزه پایانی ترم را،یک دوست همکلاسی شریفی اینقدر خوش ذاتی فرمودند که دیگه داد منم در اومد!!!! اما خیالت راحت.من طی روش در پیش گرفته ی چند ماه اخیرم،خیلی شیک خفه خون گرفتم.به هر حال من به این حرف اعتقاد پیدا کردم که:اگه با یه خوک شروع کنی کشتی گرفتن،بعد از یه مدتی میبینی کسی که داره از دست و پا زدن توی لجن ها لذت میبره،اونه،نه توی به لجن کشیده شده........

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلا پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:33 ق.ظ http://morteza82.tk

خیلی کاره کریحی انجام داده بودی که کامنتات رو برداشته بودی. بابا من که خفه شدم بلینک منو دیگه(افه منت کشی).
وای چی رمانتیک.

مریم پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:21 ق.ظ http://lahzeh.blogsky.com

من کشف کردم نظر ندادن برای شعرهای تو(!!!) از سخت ترین کارهای دنیاست.تازه خوبه حداقل اون وبلاگ نویسه وجدان وبلاگ نویسی داشته گفته مال سهرابه.خیلی ها نمی نویسن که شعر هایی که تو وبلاگشونه از کیه.

مسیح پنج‌شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:36 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

چه خوب کردی که کامنتا رو برداشتی و
چه خوب کردی که دوباره گذاشتیشون ...

مهم اینه که کتاب مربوط به نقشه کشی باشه
اونی که تو پیدا کردی مال دانشگاه باید باشه و اونی که من گفتم مال هنرستان بود ... راستی یادم افتاد که اون کتاب خوبه رو یادم رفته پیداش کنم

و اما :

این کشف آخریت یکی از بزرگترین کشفهای زندگی هر فرده

این نشون می ده که کاشف ، داره کم کم تو جاده ی بزرگی و سربلندی و عزت نفس پیشروی می کنه

سربلند بمونی و ایرونی

آرمین شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

سلام - پارسال که اینورا میومدم کاراموز بودی اما حالا کاشف شدی. میتونی الکل و از اول کشف کنی که وقتی آدم بوش و می فهمه یاد آمپول نیفته ؟
راستی خیلی دلم تنگ شده بود واسه وبلاگ خوندن - فکر می کردم رام نمیدن ولی حالا اینجام. خل شدم - نه ؟
بازم میام
به امید دیدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد