خطاب به کسی که اینجا را هیچ وقت نخواهد خواند:

ها ها ها.موجود ابله.واقعاً ابله.فکر میکنی خیلی باهوشی؟فکر میکنی خیلی زرنگی؟فکر میکنی صد تا موجود کوچولو مثل من رو میتونی تا هزاران سال بازی بدی و ته دلت به ریششون بخندی؟(منکر این نیستم که واسه بعضیا حسابی زرنگ بازی هم در آوردی!!)میدونم نمیخوای بازی در بیاری و البته اینو به حساب خوب بودن خودت میذاری.فکر میکنی اگه بخوای،اگه شروع کنی حسابی میتونی منو مضحکه ی خودت قرار بدی.اما دلت به حال دل نازک و ساده ی من میسوزه!!! ابله گنده،گول ظاهر ساکت و مظلوم منو خوردی؟؟؟!!!خدای من،چقدر ترحم برانگیزی!!!کاش اینجا رو میخوندی میفهمیدی:فقط کافیه چند ثانیه به مدل نگاه کردنت توجه کنم،بیچاره دستت رو شده.معنی تمام حرکات و نگاهت رو میفهمم.و چقدر راحت قابل پیش بینی هستن.آدم گنده ی خنگ،چقدر احساس زرنگ و تیز بودن رو داری.چقدر دلم برات میسوزه.کاشکی میدونستی تمام عروسکها خنگ نیستن.بعضیاشون میتونن عمق وجودت رو بخونن....
***************
به جون خودت این روزا ابداً اعصاب ندارم،به خاطر درسا نیستا.کلاً....حالا لطف کن یه کم کمتر سربه سرم بذار.میشه؟دوست جون فرمودن که لینکهای شما blogrolling نیستن،عین این میمونه که با خر بری مسافرت.یه دفعه ثبت نام کردم،بعد وسطش گیر کردم،حوصله هم سر رفت و گفتم گور بابای blogrolling .میخوام برای اولین بار یه راه حلی رو امتحان کنم.راه حلی به اسم"پاک کردن صورت مساله"(یعنی برداشتن کل لینکها.آخه من اگه قرار باشه با الاغ برم مسافرت،به کل از مسافرت رفتن منصرف میشم).فقط مشکل اینه که الانشم حوصله ندارم فجیع...... درک میکنی میزان کم حوصلگیم رو؟........بعدش دوست جون گفت میخوای برات دعوت نامه بفرستم عضو orkut بشی.گفتم:آره،ولی الان نه،یه ماه دیگه.الان حوصله شو ندارم.دوست جون گفت:تو یکی که برو بمیر....(البته فکر کنم تو دلش گفت.چون من به شخصه نشنیدم....دوستام هی گفتن:بشر بی مغز پروژه ات رو گروهی بر ندار.سنگین میشه.اختلاف نظر پیدا میکنین.درد سر درست میشه...اما مگه من به خرجم رفت.گفتم:چهار ساله دارن در گوشمون وزوز میکنن که مهندس کامپیوتری که کار گروهی نتونه انجام بده به درد لای جرز دیوار میخوره.....هر چند زر درستیه ولی آخرش زره دیگه.من میخوام php کار کنم،ظاهراً دوست جون دنبال کار پر درد سر نمیخواد بره........کلاً ریز و درشت عاشق آویز اتاق من شدن.از خاله ی 55 ساله بگیر تا پریای یک ساله.هر چند اصلا عجیب نیست.چون من اصولاً در مورد هیچی برعکسش رو ندیدم......