داره بارون میاد.جدی میگم.اونم الان.چه دوست داشتنی.فکرش رو بکن،از آسمون آب بیاد پایین....
فراموش میکنم.اینو هم خیلی جدی میگم.واقعاً چی فکر کردی؟!!!!گفتم که،مساله های بی اهمیت ابدی نیستن.....
خوبه.این روزا سرم خیلی به چیزای بیخود گرمه.نه،خیلی هم جدی میگم.حسابی این روزمرگی های مسخره به بازیم گرفتن و مشغولم کردن....
صدای گز گز میده.یا من اینطور فکر میکنم.
وبلاگم رو عوض میکنم،اما هر وقت که حسش بود،نه الان که دچار دپرسی های مفرط شدم.فقط تقاضا دارم دوستان و آشنایان زنگ نزنن به منو بگن:"تو که بلاگ داری." و بقیه ماجرا......
شاید توقع بیشتری داشتم.تلخ و سرد.اینطوری جوابش رو دادم.ولی به جاش باعث شد به طرز وحشتناکی یخ بزنم.کاملا جدی میگم.
راست میگه.بلاگ من همش غُرغره.خجالت میکشم وقتی بهم میگه:"البته بیشترش قرقره".میشه اینقدر به رو نیاری.آخه خجالت میکشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
یاسر دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ب.ظ http://manofereshte.blogsky.com

سلام. محیط خوبی داری. موفق باشی آسمونی ...

مرتضی دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 09:55 ب.ظ http://mortezaa.com

تهران باران ... باران شیراز باران باحاله.
راستی یوزر و ژسورد بده می خواموبلاگ دوم هم به لینکات اضافه کنم. بای چه پر رو هستم من.

مسیح سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ق.ظ http://www.aaddee.blogsky.com

سلام

وبلاگ عادی منو که یادته

امیدوارم این طور باشه

من تو وبلاگم هرچی دلم بخواد می نویسم

اگه تو اون وبلاگ غرغر نمی کنم یا حرفای بی ناموسی (!!!) نمی زنم یا عکسای غیراخلاقی نمی زارم یا علیه دینداری یا بی دینی مطلب نمی نویسم به این خاطره که از این کارا خوشم نمیاد

اگه در مورد هندونه زیاد می نویسم یا برعلیه ظلم و جهل یا در تمجید آزادی و عدل (‌هرچند در لفافه ) برای اینه که به این موضوعات علاقه دارم

دوستای خوبی پیدا کردم تو این دنیای مجازی که برام عزیزن ولی دوستیمون به واسطه ی این دنیای مجازیه

اونا اگه به موضوعاتی که من می نویسم علاقه نداشته باشن نمیان و نمی خوننشون

پس اگه میان و می خونن و نظر می دن می شه گفت احساسی مشابه من دارن (نمی گم با من موافقنا )

اونائیم که نمیان یا میان و نمی خونن و یا می خونن و نظر نمی دن احتمالا یا از موضوعات مورد علاقه ی من خوششون نمیاد یا از موضوعات مورد علاقه ی من بدشون میاد یا اون چیزیو که دوست دارن و دنبالش می گردن تو وبلاگ من پیدا نمی کنن

در هر حال اونجا مال منه

همون طور که اینجا مال توئه

اگه کسی منو دوست داره باید به حریم خصوصی و علایقم احترام بذاره

و اگه نمیذاره باید راهی بیابم که بهش بیاموزم این کار رو

نه این که ازش دلسرد بشم

و نه این که از علایقم دست بکشم

من اگه می خواستم تو وبلاگم غرغر کنم

حتما این کارو می کردم

و اگه کسی بهم اعتراض می کرد یا ایراد می گرفت

بهش می گفتم اینجا مکان غرغر کردنهای منه

پس اگه نمی خوای غرغرمو بخونی یا ببینی اینجا نیا

جای دیگه با هم قرار میذاریم تا بدون غر و غر صحبت و مصاحبت داشته باشیم

ولی من به عنوان یه انسان حق دارم جایی داشته باشم که خیلی راحت غر غر کنم و حرفایی بزنم که از نظر دیگران ممکنه حتی چرت و پرت باشه

...

نمی دونم چرا وقتی زیادی می نویسم قاطی می کنم و یهو مغز ِ نداشته ام قفل می کنه !!!

الان دیگه چیزی نمی تونم بنویسم واقعا

پس تا بعد

سربلند بمونی و ایرونی

هیلا سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:45 ق.ظ http://morteza82.tk

آره عوض کن وبلاگت رو ولی ما یادت نره ها! منظورم آدرستو بده به ما!
حل میشه.

سورئالیست سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:57 ق.ظ http://persiansurrealist.blogspot.com

اصلا وبلاگ یعنی غرغر...آره عزیز....نهنه! یهنی قرقر٬٬

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد