خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.
خواهش میکنم،تحمل این یکی رو ندارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
مرتیکه شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ب.ظ http://martike.blogsky.com

پس حالا اینو نیگا کن

ققنوس شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:02 ب.ظ

چه ملتمسانه !

مرتضی سه‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ق.ظ http://mortezaa.com

چی؟
چی؟
چی؟
چی؟
چی؟
چی؟
چی؟
چی؟

نقره ای چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:09 ق.ظ

...






نگرانت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد