بابا از شب زنده داری های من کلی شاکیه!برای اینکه من زیاد روی صندلیم وول میخورم،زیاد پا میشم آب میخورم،زیاد توی اتاقم میپلکم،زیاد کتابم رو ورق میزنم،زیاد در اتاقم رو باز و بسته میکنم و زیاد روح پر تحرکی هستم........
یه کم نگرانم،اممممم.....فعلاً همین.
الان یه فیلم دیدم،یه فیلمِِِ......،نمیدونم(صفتش رو نمیدونم،فکر کنم "خالص" مناسب باشه).قبل از خواب بهش فکر میکنم.
سخت افتادم دنبال پیدا کردن کار،بهم انگیزه میده.خسته شدم از این حس "بیهودگیِ چسبناک"،(برای این یکی هم،فقط همین یه صفت به نظرم درست اومد،تا حالا به معنی واقعی کلمات فکر کردی،عمیقاً میگما،خیلی عمیق.)
دلم شعر میخواد،کاش سهراب زنده بود.کاشکی میتونستم بوی این یاس سپید رو توی بلاگم بذارم.....
شب بخیر.

نظرات 6 + ارسال نظر
علی بی غم چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:53 ق.ظ http://aliakbarabdoli.blogsky.com

سلام خسته نباشی
منم درد شما رو دارم ولی زیاد رو صندلیم وول نمیخورم با این کارای که شما میکنین هرکی دیگه جای پدر شما بود کامپیوترت رو مینداخت بیرون تازه یه کمی تنبیه بدنی هم روانه شما میکرد قدر پدر بدان..
کار ..وای کار چیز خوبیه امیدوارم یه کاره درست و حسابیگیرت بیاد ..
اینم سهراب:
شب ایستاده است.
خیره نگاه او
بر چارچوب پنجرة من.
سر تا به پای پرسش، اما
اندیشناک مانده و خاموش:
شاید
از هیچ سو جواب نیاید.

موفق باشی
یا حق

آقآی نآظم چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ب.ظ http://nazemmr.blogspot.com

بیهودگی چسبناک
:)
داشتم ولی تا حالا اسمش را نمیدانستم
:(

ناشناس چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:32 ب.ظ http://???

یکی از اون بی‌هوده‌گی‌های چسب‌ناک هم به من گیر داده!!
از ای‌میل‌ات ممنون. جواب‌اش رو دادم. منتظر پاسخ هستم.

هیلا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:38 ب.ظ http://morteza82.tk

آخ که من عاشق شب زنده داریم ولی پلکام تریپ سنگینی میاد.

اروس پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 04:13 ق.ظ

یه عدده. گنگند ... عمیقن گنگ ... (تنوین رو پیدا نکردم)
یه عدد دیگه. پس افتادی دنبال نیازمندیهای همشهری، ها؟!
... . یه آرزوی دیگه بکن تا نصفه شبی اشکم در نیومده ...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:32 ب.ظ

وبلاگ باحالی داری
با تبادل لینک چه طوری
www.fbi.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد