من نفهمیدم این چی میگه!!!اولش خوندم،بعد تکیه دادم به صندلیم،بعد یه ذره فکر کردم،بعد دوباره خوندمش،بعد دوباره فکر کردم.بعد دوباره نفهمیدمش.بعد دوباره فکر کردم.بعد بازم نفهمیدمش.یعنی اصلا نفهمیدمش.میشه یکی بیاد این صورت مساله رو حل کنه؟!!
---------
یه کم مختلط:
میدونی،وقتی جواب سوالم رو با خوشرویی میده،عذاب وجدان شدید میگیرم.حس اینکه یکیو خر کردی تا بهت کمک کنه.به جون خودم ابدا قصد خر کردنشو ندارم.اما موضوع اینه که من وقتی مستاصل میشم؛به طرز احمقانه ای صورتم بچگانه و معصومانه و ترحم انگیز میشه،فکر میکنم همین باعث میشه زودی گول بخوره و دلش برام بسوزه،حتی اگه قبلش کلی بداخلاق بازی در آورده باشم و حالشو اساسی گرفته باشم.
ـــــــــــــــ
آخی طفل معصوم من
.
ــــــــــــ
تهدیدم کرده.عالیه
..
ـــــــــــ
تعجب کردم.در واقع انتظار نداشتم.از موجودی مثل اون بعید بود.به هر حال مهم نیست.
ـــــــــــ
یه کم گیجم.یه کم مشورت شدن میخوام.

نظرات 4 + ارسال نظر
هیلا یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 07:04 ق.ظ http://morteza82.tk

سلام فیروزه . . .
کم پیدایین. حالتون که خوبه ایشالا.

ققنوس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ق.ظ

این تریپ معصومانه شدنت منو یاد اون گربه ی چکمه پوش توی شرک ۲ میندازه ... کپ خودته !

اروس دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ق.ظ

این دسته بندیا واسه اینه که ما حس فضولی مون تحریک بشه ازت بپرسیم کدومشون مال ماست؟؟؟ هه هه ! عمرا من اصلا هم نمیخوام بدونم کدومش مال منه ... فقط یه کوچولو!!

ناشناس سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:29 ب.ظ http://???

سلام
برای مشورت کردن در خدمتیم. دوست ناباب به درد همین موقع‌ها می‌خوره دیگه!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد