خیلی شیک تصادف کردم.فکرشو بکن،یه سرهنگ پا شه بیاد برای کروکی کشیدن،و در حالیکه در بدر دنبال آثار جرم میگرده، میگه:خب خانم با چی تصادف کردین؟اونوقت مجبوری به طرز احمقانه ای لبخند بزنی و بگی:با هشت طبقه جعبه نوشابه....
من نقاشی و خط و سه تار و بقیه موارد بسم نبود،قراره سر جلسه های انجمن شعر و شاعری و نقد شعر هم برم.مامانی میگه:تو هیچ وقت هیچی نمیشی،بسکه از این شاخه به اون شاخه میپری. تو بگو،حرف حساب جواب داره؟نداره دیگه.
میدونی،همه چی به طرز مسخره ای عادی و راکده.
راستی “ هبوط ” یعنی “بیابان” ؟؟اگه کسی میدونه،لطفاَ بگه.

نظرات 5 + ارسال نظر
کودک ۱۸ ساله پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:27 ق.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

اولا سلام.دوما تبریک واسه تصادف شیکت و سوما هبوط به معنی پایین اومدن حضرت آدم از آسمون به زمینه!

مسیح پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 05:46 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com/

سلام

تصادف یکی از مهمترین تجربه های بشریه

خیلی از سرنوشتا با همین تصادفا عوض می شه

قدر این تجربه رو بدون و تا می تونی ازش درس بگیر

هبوط هم همون طور که اون کودک ۱۸ ساله گفت به معنیبلایی که سر آدم و حوا اومد به کار می ره

البته قبل از اونا هم این کلمه وجود داشته (؟؟!!)

کلا از بالا و اوج ، به پایین افتادن و نوعی نزول محسوب می شه

نقد شعر که دیگه فوق العادس

از قدیم گفتن سیلی نقد به ز حلوای نسیه !!!

سربلند بمونی و ایرونی

مرتضی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:34 ب.ظ http://mortezaa.com

هبوط یک چیزی تو مایه فرود
کاربرد اختصاصیش همون هبوط بشر از بهشت به دنیا و زمین هست.
برفی شدم تو شارجه

نرگس جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:56 ق.ظ http://narcissus79.blogsky.com

خوشم میاد تو سوتی دادن هم مثل غرغر کردن ازت کم نمیارم اگه بدونی من چه سوتی بده ای هستم یه روز داستان همه اشو تو وبلاگم مینویسم
راستی تا اونجا که من میدونم هبوط یعنی پایین اومدن نه بیابان

[ بدون نام ] جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:01 ب.ظ

اهم اهم ... هبوط یعنی کله ملق زدن بدون در نظر گرفتن عوارض جانبی ... گاهی موارد پیش اومده که به جای لنز آبی ازش استفاده شده ... من و علی شریعتی او را دوست می داریم!!










ببخشید ... که خیلی به تصادفت خندیدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد