عزیزان لطف کنید این دفعه هم بفرمایید ” برهوت “ یعنی چی؟(قول میدم،قول میدم این آخریش باشه!)
آخی طفلی.خیلی سعی میکنه منو به همون روال قبلی برگردونه(بماند که یه کوچولو هم موفق بوده)ولی من کلاً خیلی آدم بی لیاقتی هستم و تا حسم نکشه هیچ کاری نمیتونم انجام بدم.
جالبه.جدی میگم.(کاش این جمله رو سر جاش میگفتم.نه اینجا !!!!!)
کجایی؟؟
میخوام برم.

نظرات 2 + ارسال نظر
دیوانه یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:56 ق.ظ http://divane.blogsky.com

برهوت : جای خالی -بی آب و علف
نام وادی و چاهی بسیار عمیق در حضر موتکه می گویند ارواح خبیثه ئر ان مسکن دارند. هر جای گرم ناخوش و هر بیابان گرم و بی آب و علفی را به آن تشبیه می کنند بلهوت هم گویند.

من باز می نوی

نقره ای یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 04:02 ب.ظ http://Silver ...

برهوت ... هوم ... خب این سختتره ... برهوت ... به جایی میگن که اون چیز مورد نظر یافت می نشود ... مثلا برهوت آدم یعنی جایی که هیچ بنی بشری نباشه ... برهوت غیره الی الا هذا!! ... یا یه چیزی تو این مایه ها ... سپس ... اینکه ... اون قبلیه که هوارتا خندید به تصادفت من بودم!!!!(با افتخار تمام)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد