اهم،اهم.... شخصیت برگشت(خودمو میگم).شخصیت مسافرت تشریف داشتن.(اصلا سوم شخص نوشتن رو ولش کن.بریم سر همون اول شخص).خلاصه بسی خوش گذشت و کلی به شهرای مردم حسودیمون شد(البته شهر نه،جزیره!).فکرش رو بکن،دور دلت دریا باشه.منم که مرده ی دریا.آهان بد نیست یه چیزایی هم در مورد مزخرف ترین سفره هفت سین مون بگم که برای همیشه یادم بمونه و بهش بخندم.ما چون چند ساعت بعد از سال تحویل بلیط داشتیم.من که دیدم ما کلا که نیستیم اگه ماهی بخریم،از گشنگی فوت میشه(دور از جون همه ماهی قرمز های عید) سفره بدون ماهی هم مثلِ، امممممم مثل.... آها مثل آدم بدون دوران کودکیه،به خاطر همین از چیدن سفره صرف نظر کردیم.مخصوصا اینکه سفره هفت سین پارسالمون هنوز صحیح و سالم سر جاش بود(احتمالا تا عید سال دیگه هم میمونه،ما اصولا دلمون نمیاد سفره هفت سینمون رو جمع کنیم،به خاطر همین عمرش اصولا یه ساله میشه.حالا لازم نیست شما هم تندی،تو دلتون بگید ما عجب خانواده ی خلی هستیم!!یه ذره رمانتیک فکر کنید!).منم به جای اینکه ساعت سال تحویل رو چهار بخونم،نمیدونم چه جوری تو مغز من فرو رفته بود که سال تحویل ساعت چهار و نیمه.به خاطر همین بنده موقع سال تحویل خواب تشریف داشتم.و خواهر عزیز هم،هر چی خودش رو خفه کرده بود که از خواب بیدار بشم،شخصیت مصرانه حرف خواهر عزیزش رو باور نکرده بود و همچنان خوابیده بود تا چهار و بیست و پنج دقیقه.به خاطر همینم شخصیت بسی دماقش! سوخته بود!

من واقعا شرمنده(خیلی زیاد شرمنده) هستم که ملت این همه اکتیو هستن و به هم عید رو تبریک میگن،اون وقت منِ ماست،همچنان به همون تبریک بدون تشریفاتم بسنده کردم و همچنان دشارژ هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.download-2005.blogsky.com

estefade kardim

مسیح سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام

رسیدن به خیر

بازم عیدت مبارک

سربلند باشی

آرش سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ب.ظ http://bb-del.blogsky.com

سلام جناب شخصیت!
سال نو مبارک!
خیلی بی شیله پیله و دلنشین می نویسی، خیلی قشنگ! بهت تبریک می گم! (من هم فقط تبریک بدون تشریفات بلدم!)
موفق باشی! پیشم بیا.

هیلا پنج‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 08:54 ق.ظ http://حالا بماند تا بعد

کدوم جزیره؟
راستی میگن که لحظه سال تحویلی هرکار بکنی تا آخر سال بیشتر اوهن کمار رو انجام میدی! بای بای خواب خوبی داشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد