ساده ترین روش حل مشکل "رسیدن به بن بست"؛الگوریتم استریخ(Ostrich)است:سر خود را در شن فرو ببرید و وانمود کنید که ابدا هیچ مشکلی وجود ندارد.

درسهایی از صحیفه سیستم عامل

متمم:الگوریتم استریخ هیچ گونه مسئولیتی در قبال کسانی که سعی کرده اند سر خود را در سنگ فرو کنند؛نمی پذیرد.

 

نظرات 3 + ارسال نظر
سایرکس جمعه 2 دی‌ماه سال 1384 ساعت 09:48 ب.ظ http://stalker.blogsky.com

سلام
مرسی از راه حلت
راستی من یه دوست دارم که اسمش نارنجه
اگه شود یه سر بهش بزن
خیلی دلش گرفته
اگه تونستی کمکش کن
ممنون میشم
www.naranj.blogsky.com

ققنوس شنبه 3 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:21 ب.ظ

شن چیه بابا !‌
برو زیر پتو سرتو فرو کن تو بالش ببین چه فازی میده !

مینا پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

من یه تحقیق دارم در مورد طرز کار این الگوریتم میشه راهنمایی ها کنید هیچی جز تعریفش و این جمله شما نیافتم
ممنون میشم پیشاپیش مرسی

دوست عزیز من پیش جزوه هام نیستم و از اون قضیه مدتیه که گذشته و حافظه ی من به تنهایی یاری نمیده!اگه هنوز مایلید کمی باید صبر کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد