میدونی مشکل چیه؟من طول روز نمیتونم با تعداد زیادی از آدما سر و کله بزنم.کلا زیاد حرف زدن و زیاد درگیر کردنم با آدما منو خسته و عصبی و تخلیه کامل انرژی میکنه(بله میدونم.خیلی آدم مزخرفیم ولی میبینی که؛همینه که هست!!).و شغل جدیدم دقیقاْ همچین شرایطی رو برام بوجود میاره.و در نتیچه... با این حساب دو راه بیشتر وجود نداره.یا  شغلم منو عوض میکنه یا من شغلمو عوض میکنم!

نظرات 4 + ارسال نظر
نقره ای دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:44 ب.ظ

همش دو راه بیشتر نداری:
۱.بیشتر زنده باشی و از خودت وجود نشون بدی!
۲.همش هی میگی ییییییییییییییییییییییییییییی!
۳.اه!

مسیح سه‌شنبه 20 دی‌ماه سال 1384 ساعت 07:19 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

:)

گذشت زمان راههای دیگه ای رو هم به ما نشون می ده

:)

سربلند بمونی

ققنوس چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ب.ظ

کلا آدما منو خسته و عصبی میکنن ... این شامل خودم هم میشه ... نیازی به زیاد حرف زدن یا درگیر شدن ندارم من ...
به هر حال اگه عوض میشی سعی کن جور ناجوری نشی ! ...
الان خوبی به نظر من ...
شغلرو بیخیال شو ! ...
ولی بعدا اگه کار بعدیت بدتر از آب در اومد نیای مارو خفتمون کنی که تو منو اغفال کردی و اینا ...

ققنوس دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 06:21 ب.ظ

فک کنم شغله عوضت نکرده ! کلا دخلتو آورده ! کجایی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد