ایتالیا قهرمان شد

** هووووووراااااااا......ایتالیا قهرمان شد.هفت مسابقه پی در پی،با نتیجه های دلخواهِ دلچسبِ پی در پی(دلچسب بودن این ماجرا رو برای من وقتی درست متوجه میشی که بدونی من عادت دارم که بدونم هر چیزی که من بخوام برعکسش اتفاق میوفته).این جام جهانی به طرز وحشتناکی هیجان انگیز و فوق العاده و بی نظیر بود.دیشب اونقدر بالا پایین پریدم و سر و صدا کردم تا ایتالیا آخرین پنالتی اش رو زد و خیال همه رو راحت کرد.فقط یه کم دلم برای زیدان سوخت.ولی مهم نیست،چون حالا همه با خیال راحت اون پنالتی آخر روبرتو باجو رو فراموش می کنیم.

** قهرمانی ایتالیا بر سر و کله زدن با هفتاد تا دانشجوی بیخیال چربید و هنوز دماغم سالمه!!!!!

**حالا که این همه « پیش بسوی...» به طرز باور نکردنی ای برای من،به حقیقت پیوسته،پس پیش بسوی قبولی من توی کنکور ارشد.باشد که این یکی هم بطر باور نکردنی ای رنگ حقیقت بگیره!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
ساده دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:44 ب.ظ http://sade.blogsky.com

گفتی دلت برای زی زو میسوزه؟ چرا؟
ایشالا ارشد هم به حقیقت میپیونده.

مسیح دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

چنین باد

امیدوارم توی همه ی کنکورهای زندگی موفق باشی

قهرمانی ایتالیا رو هم تبریک می گم

:)

سربلند بمونی و ایرونی

مریم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:24 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

مامانم دیشب می گفت فکر کنم تو تنها ایرانی طرفدار فرانسه هستی!
با عرض تاسف از اخراج زیدان عزیز(گویا طرف بهش گفته:تروریست) با خوندن وبلاگها دارم به درستی حرف مامان پی می برم!

نقره ای چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:00 ق.ظ

به به!! چه خونه تکونی ای کردیم!! چه زدیم تریپ بنفش و اینا!! اصلاً چه زدیم تو فوتبال بد رقم!!! اصلاً اصلاًً سلام!!!!!! من کیم؟ اینجا کجاست!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد