من 24 تا روز تولد رو با برنامه های مختلف گذرونده بودم،با جشن تولدهای مفصل،یا غیر مفصل و ساده،با تبریکای مفصل یا غیر مفصل.اما هیچ وقت توی این 24 تا روز تولدی که گذرونده بودم،هیچ کدوم از دوستام ساعت شش صبح از خواب بیدارم نکرده بودن که با خواهرش و باباش برام "تولدت مبارک" بخونن.بیشتر از همه از بابای ایشون بخاطر سوپرایز کردنم،تشکرات خیلی خیلی صمیمانه ای دارم و قول میدم روز تولد دوست عزیز و خواهرش و باباش ساعت چهار صبح،بهشون تلفن بزنم و "تولدت مبارک"، اونم با صدای بلند بخونم .

نظرات 5 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:36 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

تولدت مبارک


شاد باشی

مسیح پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:43 ق.ظ

سلااااااااااااااااام

می دونم دیر رسیدم

عذر می خوام

ولی بازم از نرسیدن بهتره

تولـــــــــــــــــــــــــــــدت مبـــــــــــــــــــــــــــــــــارک

امیدوارم سالها بمونی

سلامت و سربلند و ایرونی

اینجا فرانسه... پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:42 ق.ظ http://arshiya22.persianblog.com

تبریکات.میلمان بر آن است که سالی که رفت نیکو و سال بعد نیکوتر بیاید...

ساده پنج‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:47 ب.ظ http://sade.blogsky.com

اگه کسی با من چنین کنه خودم ترورش میکنم اونم با بدترین نوع ممکن. حیف خواب نیست ( دو نقطه دی)

مـــــــبــــــــــــارکــــــــــــــــــــــــــه !

ققنوس جمعه 23 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ب.ظ

ایول پس من چه شانسی آوردم که تولدم کسی ساعت ۶ صبح که هیچی ساعت ۶ بعد از طهرم کسی زنگ نمیزنه بگه مرده ای یا زنده ! به هر حال من خواب صبحو به تبریک عروسی هم ترجیح میدم !
:دی
مبارکه رفیق ...
از اونجا که میدونم اهل کادو و اینجور تشریفات و اینا نیستی !چیزی تدارک ندیدم وگرنه منو که میشناسی دست خالی جایی نمیرم !!!! (مثل اینکه اون بالامالاهای قالب وبلاگت ترک خورده ! تو نمی بینی ؟ )
;)
ایشالا تولد شونصد سالگیت رفیق !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد