تند تند دارم ایمیل هام رو چک میکنم(شش ماهی میشه اینکارو نکردم).امروز سه تا کتاب خریدم.یه روز باید بیام سر فرصت.الان وقت ندارم.شاید تا سال دیگه.نه اینکه اینجا رو تحریم کنم،نه.ولی فکر کنم حس وراجی در وبلاگم نیاد.این روزا بیشتر منتظرم.انتظار اتفاقی رو میکشم که اطمینان دارم هرگز نمیفته.به به....دیگه اینکه این روزها سرم خیلی شلوغ پلوغه و همش آرزو میکنم هواش ابری باشه.هوای ابری رو دوست دارم، آرومه.اممم...همین دیگه.شب بخیر
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 ب.ظ http://doxy.blogsky.com

صلام.!

صوات(سواد) هم بد نیستا!!!!!!

نقره ای چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 ب.ظ

هوای ابری خیلی نازه ... مخصوصا اگه بوی خاک هم باشه که یه کوچولو نم خورده باشه ... آخ ... دلم خواست الان!! بعدنشم که ... بابا تو یه چیزیت هست!!
:((انتظار اتفاقی رو میکشم که اطمینان دارم هرگز نمیفته ...!!))

بعد میگن نگو Crazy crazy crazy crazy crazy crazy crazy crazy ...!!!

ققنوس سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:09 ب.ظ

هر وقت حس نوشتن ... وراجی ... یا هر چی اومد یه سر اینجا بزن ... کمترین فایده ای که داره اینه که من از دلتنگیت در میام !
شوخی نمی کنم ...

فکر کنم این کامنت دلچسبناک ترین کامنتی بود که توی این سه سال و نیم وراجی در وبلاگ داشتم.توی این اوضاع و احوال لعنتی ام چقدر چسبید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد