**همه فکر میکنن دارم خیلی منطقی عمل میکنم ولی واقعیت اینه که این عمل منطقی ناشی از تفکرات بیش از حد احساسی هستش!

**امروز دیدمش.امروز صبح،جلوی آیینه.اولین تار موی سفیدم رو.... پیش خودم گفتم:معنیش اینه که دارم پیر میشم؟؟؟ یه قیچی آوردم و چیدمش.نه برای اینکه لای موهام نباشه،فقط برای اینکه اولین تار موی سفیدم رو برای همیشه نگه اش دارم.خیلی هم سفید نبود.یعنی سر تار موم طلایی بود و نازک.بعد کم کم سیاه شده بود و کلفت تر،بعدشم کم کم سفید شده بود،سفید سفید،مثل برف.....

نظرات 3 + ارسال نظر
یه بدهکار جمعه 26 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:40 ب.ظ http://bedehkary.blogsky.com

سلام.میتونی بگی چرا اینقدر با عجله مینویسی؟یعنی آدم با خوندن وبلاگت احساس میکنه یکی دنبالت بوده.باری یا من چشام چپوله و مغزم خنگ یا شما یه طوریتونه.!!!!
به یه بدهکارم سری بزنی خوشحال میشه و شنگول.

ققنوس شنبه 27 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:04 ق.ظ

!!!
شاید پیر شدی مادر بزرگ... ولی نوه ات خیلی زودتر از تو پیر شده ...
من یه کیسه ی پلاستیکی دارم حدود ۲۰ تا تار موی سفیدم رو که مادرم به زور چید جمع کردم گذاشتم اون تو که نگه دارم!
الانم کم ندارم! الان با بقیه ی موهام بلند شدن ... طول بعضیاشون به سی چهل سانتم میرسه ... دیگه دیدنشون توی آینه برام خیلی عادی شده چون حتی وقتی آینه هم نباشه میفتن روی صورتم جلوی چشمم!
تضاد عجیبی داره ... جالبه ... بین اون همه سیاهی سفیدی به طرز عجیبی خود نمایی میکنه ...
نمی دونم ...
میگن ... جوانی به حادثه ای پیر میشود گاهی ...
ولی به هر حال ... فکر نمی کنم که منو تو پیر شده باشیم ... فکر نمی کنم ... تا پندار خودت چی باشه رفیق ...

ps۱ خوب کردی نوشتی!
ps۲ قربانت!
ps۳ هیچی !

نقره ای پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ق.ظ

حسست آشناست ... منم اولین دندون شیریم که افتاد رو نگه داشتم ... اونموقع دوست داشتم زودتر همشون بیوفتن تا منم بزرگ شده باشم مثلاً ... تار موی سفید یه جورایی گذشتن از اون بزرگ شده انگار ... راست می گن آدم تمام بچگی شو حروم می کنه تا بزرگ بشه ... بعد همه ئ زندگی شو حروم می کنه تا دیگه بزرگ نشه!!! (البته این آخرش بی ربط بود ... شما به بزرگی!!! خودتون بببخش!!)



... البته دندونه بعد یه مدت گم شد!!! نمیدونم چی کارش کردم D:!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد