شنبه احتمالا هجدهم اذر

صبح کلاس داشتم تا ساعت 2 بعد ظهر.و یک ساعت و نیم تمام اون دختره ی رو زیاد،روی اعصابم رفت،اومد.هی رفت،هی اومد.رفت اومد،رفت اومد،رفت اومد،رفت اومد،رفت اومد...........

ساعت 17:15

دارم درس می خونم.

ساعت 18

دارم درس می خونم.

ساعت 19

دارم درس می خونم.

ساعت 20

دارم درس می خونم.

ساعت 21

دارم درس می خونم.

ساعت 22

دارم درس می خونم.

ساعت 22:15

دارم درس نمی خونم.شامم نمیخورم.اخه ساعت 21 هم درس می خوندم،هم شکلات می خوردم.

ساعت 23

روی مبل جلوی تلویزیون چپیدم.یادم نمیاد کدوم برنامه جذابی رو داشتم می دیدم!!

ساعت 24

بی هوشم و یادم نمیاد

یک شنبه شاید نونزدهم آذر

ساعت یادم نمیاد چند از خواب بیدار شدم.ولی یه چیزی رو خوب یادم میاد،سرم خیلی درد میکرد.

ساعت ۱۰ صبح

درس میخونم.درد چشم می کشم و به زندگی زیبای لعنتیم افتخار!! میکنم و فحش هم نثارش!

ساعت ۱۴

نه درس میخونم،نه سرم درد میکنه و نه دارم فحش میدم.فقط چشمام رو بستم و از سر درد نداشتن لذت می برم.

ساعت۴۰: ۱۹

دارم فیلم می بینم،میم مثل مادر.همراهیم داره فق فق گریه میکنه...

ساعت ۲۱

دارم بستنی میخورم،نخیر.سرمم درد نمیکنه.

ساعت ۲۲:۳۰

در حال تایپ اینایی که نوشتم هستم که وبلاگ یکی رو میخونم.پیش خودم میگم:آدم  همش سرش  درد بگیره اما آدمو جو عقل کل بودن نگیره... 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ققنوس دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 12:49 ب.ظ

فک میکنم بین ۲۱ تا ۲۲:۳۰ که پستتو نوشتی سرت درد گرفته! چون اون یارو به جای اینکه هق هق گریه کنه داره فق فق گریه میکنه!تو کیبورد ف همچینا هم به ه نزدیک نیست! بگذریم!... اینقد درس نخون عینک ته استکانیه بعدش!! ( تریپ ناباب!) ...
نه بابا!... آدم جو عقل کل بگیره ولی سرش اصلا درد نگیره!... مستعد میگرنی ها!(تریپ پزشک!)...
من خیلی عقل کل ام ... کاملا هم مشخصه! ... مطمئنی وبلاگ منو نمی خوندی؟ ... نمی خوندی دیگه ! ... دارم فک میکنم من عقلم کجا بود که وبلاگ داشته باشم! اونم از نوع عقل کلی ... ولی کلا برازنده ی منه! ... عقل کلی رو میگم ... اگه نمی فهمی من چی کامنت گذاشتم معلومه اصلا عقل کل نیستی! عوضش سرت همش درد میکنه! (تریپ چه میدونم!)

تا بعد ...

نقره ای سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://silverheart.blogsky.com

آخ .... همیشه آدمو تو فضولی همینجوری ول می کنی به امون نمی دونم کی!!!! اول اینکه اون آدم عقل کله کیه؟؟؟! بگو که نگی می ترکم از فضولی!!! بهدشم ساعت ۲۲:۳۰ به بعدشم بگو که ... که ... که .... بوووووووووووووووووووم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد