ما ماهی های اوزون برون

ما ماهی های اوزون برون

محکوم به ماهیتابه ی واقعیتیم!

«حسین پناهی»

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ http://MAryami.com

سلام ماهیتابه جون من!

ققنوس پنج‌شنبه 23 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ

حالا نمیشه پیتزای سبزیجات محکوم به فر واقعیت باشیم؟ هوس کردم خوب!!!

نقره ای شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 03:11 ق.ظ http://silverheart.blogsky.com

داشتم آرشیوتو می دیدم ... دو تا چیز کشفیدم لیلا خانوم خالی بند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دومیشم این بود که چه باحال! یه حسی بود که انگار یکی رو در حال انجام یه کار بد کوچولو دیدی و یه لبخند شیتونکی زدی .... شایدم اشتباه می کنم ... ولی خب ... چه فرقی می کنه فعلاً ... نه؟

اولا شیطونکی
دوما بچه مگه کار و زندگی نداری تو!!!!!!!!!
سوما مواظب خودت باش!!گفته باشم..

نقره ای شنبه 25 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ب.ظ

پس درست گفتم هاهاهاهاهاهاها!!!! ددوغ گو ... ددوغ گو ... ددوغ گوی دماغو!!!!! هاهاهاهاهاهاههاهاهاها!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای یی ی ی ی ی یی ! انگاری یه عالمه شوکولات یه هویی باهم دادن بهم!!!!!! یو هو ها ها!!! من برم یه عالمه ورجه وورجه و بپر بالا کنم ... یه عالمه هم بشکن و بالا بندازم ... یه خورده هم شیر کاکائو بخورم یه وقت چش نخورم!!!!!! هی هی هی هی!!!! هوریا!!!! ....






دوست دارم اینجوری خب!!!!

نقره ای چهارشنبه 29 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:22 ق.ظ

خیییییییییییییییلی تنبلی! گفتم که گفته باشم!!!!

مریمی جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:22 ب.ظ http://maryami.com

پس کو شعراتون خانوم؟چرا نمی نویسیذ؟مرسی از کتاب فروغت عزیزم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد