من؟من حالم بده؟ نه،اصلاْ.خیلی هم حالم خوبه و خوش و خرمم...

من؟من کنکورمو بد دادم؟ نه اصلاْ اصلاْ.کلی امتحانمو خوب دادمو،کلی هم از این موضوع خوشحالم.

من؟من زحماتم هدر رفته؟ نه اصلاْ.خیلی هم زحماتم به بار نشسته.تازه خیلی هم بیشتر بار و اینا!

من؟من صبرم کمه؟ نه اصلاْ.من کلی هم صبرم زیاده.من اصلاْ خود ایوبم!

من؟من دلم دو روزه داره برای یکی شور میزنه؟ نه اصلاْ.دل من مگه اصلا بلده که شور بزنه!

من؟من بداخلاقم و باهمه دعوا میکنم؟ نه اصلاْ.کلی هم خوش اخلاق و باحالم.همه کلی از مصاحبت با من کیفور میشن.

من؟من دمقم که مسافرت عیدمون افتاده درست توی همون روزی که بچه های مدرسه،قرار ملاقات دارن؟ نه اصلاْ.من عمراْ دلم براشون تنگ شده باشه.من مگه اصلا مدرسه هم میرفتم!

من؟من حالم از زندگی لعنتیم بهم می خوره؟چه حرفا!!! من کلی هم از این زندگی لعنتی لذت میبرم.بسکه باحاله و بر وفق مراده!

من؟من ذهنم مشغوله و چیزای جفنگ توش وول میخوره؟ ای بابا،به من اصلا این حرفا میاد!ذهن من کلی هم منسجم و منظمه و هیچ سردرگمی هم توش وول نمیخوره!

من؟من انگیزه هامو از دست دادم؟ نه اصلاْ.من تازه به اهدافم رسیدم.کلی هم انگیزه برای زندگی دارم!آره!

من؟ من حالم خوش نیست؟ نه،اصلاْ.می بینی که چقدر سرحالم!!!!!!!!! 

نظرات 2 + ارسال نظر
ققنوس چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:57 ب.ظ

تو؟ تو؟...نه... منم فکر نمی کنم... از این بهتر نمیشه...

مریم پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:51 ب.ظ http://lahzeh.blogsky.com

کی جرات داره رو حرف شما حرف بزنه خانم!

مریم جون،خیلیا!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد