حدود ۵۶ تا کتاب پا در هوا که توی کتابخونه جا نمیشه.یه عالمه جزوه پارسه و سنجش و قلمچی،که نصفش مال خودمه،نصفش مال پسرخالهه.دو تا پالتو،یکی برای مهمونی های ژیگولی،یکی هم برای جاهای معمولی. دو تا صندل.یه دونه حوله حموم،یه دونه حوله دست و صورت.یه دونه مقنعه.چهار تا روسری(دوتا واسه مهمونی های ژیگولی،دو تا هم برای جاهای معمولی).چهار تا مانتو:(یه دونه واسه مهمونیهای ژیگولی،دو تا واسه جاهای معمولی،یه دونه هم برای سرکارم).پنج تا کیف(دو تا واسه مهمونیهای ژیگولی،دو تا واسه جاهای معمولی،یه دونه بی مصرف).دوتا جامدادی(یه دونه خالی خالی،یدونه پر پر).شونصد و نود تا سی دی بیخود و باخود.چهار تا کش مو،یه دونه پوستر،سه تا هدیه کادو پیچی شده،به اضافه ی یه عالمه روبان رنگ و وارگ برای جینگول وینگول کردنشون.یک تن کاغذ باطله و غیر باطله.دو تا روتختی.یه دونه پوستر.یه دونه قیچی و چسب و یه عالمه گل و گیاه خشک شده و کاغذ کادو.یه دونه دستمال کاغذی...همه چیزایی هستن که درست وسط اتاقم ولو هستن و باید بذارمشون سر جاشون،البته جز تمام چیزهایی که چاپوندمشون توی کمدها و زیر تخت و زیر میز و اینا،که از قضا اونا هم بشدت احتیاج به خونه تکونی داره.یه نگاه توی جیبت بنداز،ببین یه کم حوصله داری،بهم قرض بدی؟  

نظرات 6 + ارسال نظر
غزل شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:08 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

آره من دارم می دونی راه حل من برای این وقتها چیه اینکه یه موزیک بزاری که حوصلت بیاد سرجاش و بعد کم کم جمشون کنی و اگه نیمد هم اصلا بی خیالشون بشو بزار اونقدر اونجا بمونن تا حوصلت از رو بره و بیاد سر جاش
خوشحال شدم که یکی هم پیدا شد مثل خودم وسط اتاقش شلوغ پلوغ می شه ;)
خوش بگذره

از راه حلت متشکرم عزیزم.ولی موضوع اینه که حوصله من،هیچ جوری از رو نمیره!

ققنوس دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:08 ق.ظ

حوصله؟... نچ! اصلا!

نقره ای دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:34 ب.ظ

بذار همشون وق بزنن ... خودتم جم کن پاشو بیا بستنی بخوریم!!!

غزل سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:47 ق.ظ

ببینم حوصلت برنگشت سر جاش ؟ الان اتاق من دقیقا همون شکلیه ، حوصلت برگشت بیا اینجا یه پست جدید هم بنویس دیگه ;)

نقره ای چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

عیدتون مبارک!!! سالی پر از بستنی با طعم توت فرنگی برایتان آرزومندم!!!

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ http://akharinharfa.blogsky.com

حوصله فقط واسه تمیز کردن اتاق؟؟؟

من واسه زندگی کردنم حوصله ندارم چه برسه به بقیه‌ی چیزا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد