اگه نمی دونی این نقاشی مال کیه!بهتره یه نگاه به پایین نقاشیه بندازی،چون من هیچ وقت بدیهیات رو توضیح نمیدم!

نظرات 3 + ارسال نظر
نقره ای یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

این یه خورده از بدیهیات بدیهی تره!!! راستی یه خبر بد!!! دیگه شعرهای سهرابو نمی خونم!! یه دوست این پیشنهاد رو داده ... یعنی اصلش گفته دیگه فقط شعرای خودتو بخون ... اما من اولش با سهراب تموم کردم .... دیدم بحث سهرابه ... گفتم اینم بگم!! وگرنه همینجوری!!! ... ضمناً اصفهان بودم که نبودم!!

حضرت عشق --** روزبه **-- یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:44 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س
ل
ا
م
--------

ع
ل
ی
ک
س
ل
ا
م
---------

غزل یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ب.ظ

ببخشید می شه از این بدیهیات به ما هم بگید ؟ خوب ماله کیه ؟!! راستی فیروزه جون خوب منم آدمم فعالا هم از دستم در رفته !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد