اسم نداره

نیمه شبِ دیشب از توی چرک نویسای تست کنکورم،پیداش کردم.ارزش بردن به انجمن شعر رو نداره.چون شعر نیست.تمرین شعره.البته تمرین شعر رو هم میشه واسه نقد،انجمن برد.اما اولا که حسش نیست،دوما که میشه حدس زد که چه ایراداتی ازش میگیرن.پس بیخیال!

من از شبهای تار و سرد یک سرداب

و از حجم هجوم سایه گرداب

من از فصل خصم سکوت آمدم.

به من ذره ای طعم نور و شهاب

و شاید طلوع صدای رباب

به من لحظه ای

مرهم ای،

برایم کمی زندگی ارمغان آورید.

من از قعر سنگین مرداب و خاک

من از پوچی یک حباب آمدم.

برایم نم ای،

قطره ای،

لطیفی باران و آب آورید.

من از مستی یک شرابِ سراب

بس خمار و خراب آمدم.

مرا اندکی،

جرعه ای

از می نابِ نابم دهید.

من از وحشت یک بیابان عقاب،

شکسته سر و پر،برای فرار آمدم.

ره آسمان و مَه و آفتاب

پرستو شدن را نشانم دهید.

نظرات 5 + ارسال نظر
نقره ای شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:15 ق.ظ

مممممم ... عالی بود!!!! عالی!!!

غزل شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ق.ظ http://imagicgirl.blogsky.com/

برایم کمی زندگی ارمغان آورید !
مفهومی قشنگی داره ، فکر کنم روش کار کنی خیلی خوب بشه ! اینم از اون کار کردنهای شعر خوب بوده ها ! خوش بگذره

Farshooshtar شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:04 ب.ظ http://Farshooshtar.blogspot.com

نمیدونم بالاخره رفتی جشن تولد بلاگ‌اسکای یا نه! اما این شعر از کی بود؟ مشکل ریتمی داره
P:

آهان.نمی دونستم رفتن یا نرفتنم به جشن بلاگ اسکای،به ریتم شعرم مربوط میشه!!!!!
حالا کدوم قسمتش مشکل ریتمی داره؟؟؟

نقره ای یکشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ق.ظ

یه گیر سه پیچ به این جناب Farshooshtar دادم که دیگه گیر الکی بهت نده!! شعرت حرف نداره!! من دارم بهت میگم!! بقیه هر چرندیاتی دلشون می خواد بگن ... بگن!!! اینقده این شعرتو دوست دارم که وارد دفتر سوم شعرم شد!! با اسم تو!! البته با اجازه و کپی رایت و اینا!!!

نقره ای چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ب.ظ

حالا چرا نمی ذاری کسی چیزی بگه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد